Helob Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Bygg gärna vidare på lite skojiga teorier om hur man lurar orcher, alltid lika kul! Snygg fortsättning, Mustela! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Tackar, jag är inte särskilt nöjd med hur Mustela blev i den delen men jag var så trött bara. Men ser vad han gör iaf. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 7, 2006 Woaah, dödaste konstplanket. Var tvungen att skriva nått. Kan lika gärna fråga om någon (förutom japs) håller på med några sidor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 jag kanske borde haft med en till karaktär, för jag får ju hela tiden vänta på att andra följer upp på mina sidor, vilket ändå inte händer så att jag själv får driva på en egen story till Vicious springer in i någon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 Jag ska försöka få till ett avsnitt den här veckan, om jag hinner, men jag ser helst att nån annan gör nåt innan mig så jag har något att spinna vidare på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 så japs... hur går det med sidan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Ta och sätt lite fart nu, ffs! Såhär lång tid borde det inte ta för en sida, får ju LARPet att dö helt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 myes, och inte bara japs, ni andra som inte har någon ursäkt kan sätta lite fart oxå. godtagna ursäkter av zaffe: 1. Void match 2. väntar på att någon ska bli klar med en sida innan (japs <.<) 3. två amputerade armar OCH fötter Icke godtagna ursäkter av zaffe: 1. skolarbete (you heard me!) 2. Hiv/Aids, Cancer eller annan dödlig sjukdom 3. Judgementday Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 I'm doing a battle in Void. I'm excused! ... and I don't seem to be able to stop writing in english... crap Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 17, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2006 Om man snickrar på en Void-karaktär då? ... jaja, jag är hemma nu igen med min wacom så jag ska börja jobba på en ny del. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 LARPET DOG XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 Kan vi inte "återuppliva" det när sommarlovet börjar? Själv har jag haft för mycket att göra med skola och allt vad det innebär för att syssla med larp men i och med sommarlovet så kommer jag inte ha så mycket att göra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Själv har jag haft för mycket att göra med skola och allt vad det innebär för att syssla med larp icke godtagen ursäkt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Måste säga att det har vart ganska dött på detta forum enda sen larpet startade (no offense Zaffe) många som håller på med void och andra forum nu mera så det känns som detta forum har blivit döende.. Detta är iofs bara en tanke. Men det är ju faktiskt mycket mindre aktiva trådar osv. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Folk skaffar liv... jag håller på med void själv atm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Folk skaffar liv...jag håller på med void själv atm Sedan när är det att "skaffa ett liv" genom att vara med i Void? XD Aja, skämt åsido. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 två separata meningar var det menat som! Jag är lika livlös som alltid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Oh noes, dead man walking! *runs away* XD Fy vad låga skämt jag drar på sistone. <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Mjo så kanske det är zaffe. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 kan inte ni fortsätta serien lr? tyckte den va rätt bra :) föresten, vad menas me void? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 void är en hemsida där man har en tecknad karaktär som muckar gräl med andras karaktärer :P blir säkert hängd för den förklaringen :P zaffe eller PC kan säkert förklara bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 void är en hemsida där man har en tecknad karaktär som muckar gräl med andras karaktärer :P blir säkert hängd för den förklaringen :P zaffe eller PC kan säkert förklara bättre. Eller ännu bättre: EnterVOID.com Min ursäkt är att jag fortfarande väntar mig något agerande från andra som för Grims story framåt lite, eftersom jag som sagt inte vill fortsätta min egen karaktärs story hela tiden.[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Jag anser också att någon borde fortsätta storyn innan jag återupptar mitt tecknande. Det känns liksom lite lamt att fortsätta sin egen story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Eller så lägger man ner detta Larp eftersom alla har annat för sig ? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Varför det? Det har ju precis börjat! Visst, nu har det gått skandalöst lång tid utan att någon har uppdaterat, men man måste ju få tid på sig. Jag hoppas i alla fall att någon läger upp snart, annars blir vi tvungna att lägga ner ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg