Rama Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Jag är färdig med min hemdator, finito, slut, no more. Så fort jag har nåt riktigt att göra på internet når det inte fram. >:) Kopplar in scannern till en annan dator istället, blir mycket enklare så. Hehe, Helob åt upp fel grej. Varför öppnar inte låset för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 Ja, fätt segt här! jag undrar om en order från Thor-ulf skulle få fart på Shire... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Haha, jag diggar hästarna, Zaffe! Ska försöka hinna med något den här veckan, men förmodligen kommer inget förrän nästa vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Antar att jag själv får fortsätta på min egen serie? EDIT Tog mig friheten att luska reda på korrekt adress till Japs senaste sida, eftersom det blir forbidden på hans länk. http://www.deviantart.com/view/32097286/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 EDIT Tog mig friheten att luska reda på korrekt adress till Japs senaste sida, eftersom det blir forbidden på hans länk. http://www.deviantart.com/view/32097286/ Det är bara att slänga dit ett mellanslag efter adressen i adressfältet när du får upp länken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Älskar japs senaste! Nu börjar det bli lite "Inlevelse" i rollspelet. = ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 fy fan va ja garva åt din senaste Zaffe, toppen, och vilken bristande kvalité talar du om Japs? tyckte den var i stort perfekt, ska bli kul och veta vad det är för monster osså :D f.ö. om jag bara kan få igång mina tecknar skills (vilket inte blir lätt) så har ja skaffat skanner nu :D så ja kan joina, men som sagt bör nog förbättra mina skills först och främst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Ska börja slänga ihop en sida nu, ytterliggare ett "idle"-avsnitt. PsychoCaptain, vi behöver order i Mourn också :) Zaffe och Japs, era senaste sidor var verkligen bra, saknas bara en väpnare med två kockosnöthalvor som sköter kloppetiklopp-andet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 saknas bara en väpnare med två kockosnöthalvor som sköter kloppetiklopp-andet! jag tänkte mig mer ryttarna från 'Robin Hood - Men in Thights' som nynnar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Va fan sluta ursäkta er för dålig kvalitet och så hela tiden, det är ju toksnyggt ^^ Är riktigt avis att jag inte kan rita när jag läser erat lajv :) Och Zaffe, aldrig funderat på att börja rita som jobb? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Ny sida uppe... :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Ny sida uppe... :3 Mycket snyggt målad och rolig :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Fasen, jag kan inte se Japs senaste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Testa Vicious länk här i snacktråden istället (sid 9) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Fasen, jag kan inte se Japs senaste. Som sagt; gör ett mellanslag efter adressen i adressfältet när du öppnat japs länk.. Eller så kollar du in länken som Vicious ordnade.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Åh, det hade jag missat. Tack så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Ny sida uppe... :3 Mycket snyggt målad och rolig :] tackar tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 fear the power of siegeweaponry! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 MO-MO-MO-MO-MONSTERKILL!!! Team shire has taken the lead! Eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Jag känner på mig att något tokig kommer hända, lal!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Alltså det skulle vara väldigt bra om någon kunde följa upp på min senaste, känns väldigt dumt om jag själv måste göra det.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 Håller på med nästa sida, den kommer antagligen ta en stund. Har jag tur är jag klar om ett antal timmar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 24, 2006 Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 Ska börja skissa på min under skoltid imorrn, får förhoppningsis upp den på onsdag, kanske på torsdag då jag ska vara på en spelning på onsdagkväll(en kompis band). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2006 vill bara säga for the record att intagningen inte är stängd. Folk får komma med karaktärer fortfarande, det är bara bra eftersom det är ganska segt! edit// mästerverk som vanligt Psycho >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Håller med ovanstående edit. Kan nog bli ett spännande äventyr. :) Ska ägna varje ledig sekund den här veckan åt att knåpa ihop en sida, det var ett tag sen nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg