Paddan Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Tex- ragga upp en snygg gnomebrud i gnome village, skaffa familj, (tex) sånt vi generaler o kejsare inte har med att göra. Wow, jättebra exempel XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Tex- ragga upp en snygg gnomebrud i gnome village, skaffa familj, (tex) sånt vi generaler o kejsare inte har med att göra. Wow, jättebra exempel XD särskillt om alla gnomes i Gnome Village är Psychoklonerna från SP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 en annan notis till Helob, varför slår du Mustela gul o blå?det är ett L A J V dessutom är ni teammates. I din serie verkar det vara ända poängen, att få drämma till Mustela. om du inte räknade ut det så var min senaste sida lite av ett straff för det och för att skicka tillbaka dig o Mustela till Psycho. Syftet var inte att skapa bråk, utan mer att visa att Helob inte lämnar ifrån sig sitt svärd. Han är ju som sagt ganska trögtänkt, och blev lite misstänksam när mustela bad honom lägga ifrån sig vapnet. Och jag vet att det såg hårt ut när han drämde till honom, men det är ju bara latex... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Okej Zaffe, jag har i alla fall statuerat exempel på hur man inte ska göra. :); Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Sjyst sida japs! Fastslår det jag alltid vetat: skägg ger makt :D När får man se en läsbar version av din första introsida förresten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Sjyst sida japs! Fastslår det jag alltid vetat: skägg ger makt :D Blir det immortal PC i så fall? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 6, 2006 Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 När får man se en läsbar version av din första introsida förresten? På måndag troligen. skägg ger makt Självklart! =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 Kanske ska förvarna om att jag blir lite internet/scannerlös under lovet och därför kanske inte kommer med nåt nytt förrän skolan börjar igen. Bara så att ni vet. Ska försöka hänga med och läsa ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Nu är jag tillbaka från Uppcon! men kommer inte göra ny sida på ett tag, nu får ni andra ta göra lite! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Kanske kan pilla ihop något imorgon, om jag måste vila mer från uppcon dvs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 hehe lika underhållande som dom andra partyn som varit, åter igen, älskar Psycho och Zaffes, ni har nog skönast humor av dom som tecknar men men det är vad jag tycker, ser fram emot nya delar. tack för att ni förgyller en persons vardag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Vaknar man 5 på eftermiddagen så är man i alla fall utvilad. börjar senare inatt. Men blir nog inte klar föräns imorgon eller senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Måste säga att det är lite tomt i övrigt när dessa partyn är igång ^^ ingen som kommenterar bilder utöver osv :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Håller med lite på den pungten! : P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 En liten fråga bara, Mustela. Hade de lavemang på medeltiden? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 vare inte ett lajv ? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Detaljer, detta var en nödsituation :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 okej, några har frågat om det går att joina när vi redan startat, vi gav er "svar ja" men jag ser inga nya karaktärer people! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 ...Och Zu/Rama har fortfarande inget intro :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Sorry, har haft det stressigt. Jag ändrar kläderna för Zu för att passa den goda varianten bättre. De hon har nu är så ointresanta, och fula. Hinner inte göra klart introt inatt, lägger upp det imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Mycket snack och liten verkstad på det här partyt.. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Mycket snack och liten verkstad på det här partyt.. :| Mm.. Kommigen nu vafan! Detta är ju lätt de coolaste party ideen iallafall. Kan bli kul om alla bara arbetar lite! : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 16, 2006 Anmäl Share Skrivet april 16, 2006 Mycket snack och liten verkstad på det här partyt.. :| Mm.. Kommigen nu vafan! Detta är ju lätt de coolaste party ideen iallafall. Kan bli kul om alla bara arbetar lite! : ) ja just det lyssna nu , vi vill se mer för det är grymt underhållande ^^ Keep up the great work ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 17, 2006 Anmäl Share Skrivet april 17, 2006 Det har ju vart påsklov! Ledigt en hel vecka, då ska det väll kunna hända något? ("Ska du säga" kanske ni tänker, men jag väntar fortfarande på att någon ska följa på min senaste) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Tillbaka efter lovet, ska försöka vara lite kreativ den här veckan. Men "det är mycket nu", som man brukar säga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg