zaffe Skrivet april 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 meningen är att vi ska använda våra chars så mkt som möjligt, inte massa npcs, om ni måste kan ni använda Npc's jag har planerat att fortsätta använda Legolas och Voldemort mera. dessutom kan det leda till kul saker om både mourns o shires anhängare är ute i världen o skrammlar ihop armeer >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 En armé av klonade Psyckotomtar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 En armé av klonade Psyckotomtar? gissa vad Gnome village är populerad av <.< seriously, det är upp till alla vad som kommer hända, jag o PC följer inget planerat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 En armé av klonade Psyckotomtar? gissa vad Gnome village är populerad av <.< xD eller en armé av zombies -__-' eller ännu värre.. psychozombies.. har mycket fritid imorgon så jag ska nog börja på något då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Bara tänk på att allt är på låtsas. Inga riktiga zombies (även om det fans sådana i slumberpartyt) och inga arméer eller byar med tusentals man i. Svårt att samla så mycket folk till ett lajv ni vet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 I lol:ed! <3 LARP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Hehe, hooga-chacka. Det verkar tunt på båda sidor, hur skall detta gå? :D Glömde lägga till mig själv i tabellen, har gjort det nu, om du vill uppdatera Zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Vi får ta och tänka ut nån strategi, har jag en känsla av. Ingen av lagen har ju någon riktig armé... Fast med bönor utlovade kan Egil säkerligen slåss på 100% ren motivation... =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Vi får ta och tänka ut nån strategi, har jag en känsla av. Ingen av lagen har ju någon riktig armé... Fast med bönor utlovade kan Egil säkerligen slåss på 100% ren motivation... =) Eller dumhet. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Zaffes nyaste var fan klockren. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Kommer upp ny sida av mig imorrn, promise. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Kommer också upp med en ny, hopefully idag. Hoppas ingen ändrar på händelseförloppet nu bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Kommer också upp med en ny, hopefully idag. Hoppas ingen ändrar på händelseförloppet nu bara... Eftersom du "förhoppningsvis" tänker lägga upp idag, så kan du väl avvakta tills jag lagt upp min? Med tanke på att jag iaf kommer lägga upp en ny idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Det beror på vad din handlar om. Jag måste lägga upp den innan jag slutar, annars kan jag inte lägga upp den alls idag. Får se om du hinner lägga upp din innan mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 är det fortfarande öppet för nya eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Det är lugnt Helob, min hade inget med din att göra. Meningen att nån annan ska fortsätta på min! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Jag lider utav världens idétorka just nu så jag kan bara hoppas på att jag får upp nått innan uppcon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Det är lugnt Helob, min hade inget med din att göra. Så bra. Ingen skada skedd... :) (NOTERA MIN NYA, RÖRLIGA AVATAR! Fast på grund av den /("%! begränsade filstorleken blev den rätt liten.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 väldigt segt i Shire.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Ja, kom igen nu era slöisar! Ni löjliga godisar kan ju inte låta ondskan breda ut sig obehindrat över landet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Attans, den hemliga smygtaktig misslyckades. Sjyst serie Zaffe XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 kan man fortfarande hoppa in?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 Hoppas det trigger : P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 kan man fortfarande hoppa in?? Jajamen. Hoppa in du bara. Om du vill får din karaktär gärna vara av nån ras som ingen annan har använt än. Inget måste men det vore kul ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 hmm. Mustela btw, En regel var att Mourner ger order i Mourn Empire. I din serie gör han det, men ideen var att PC asså riktiga psycho captain som ritar Mourner ger sådana uppdrag i sina serier. Denna regel var grundad för att försöka hålla årdning, så att inte alla springer kors o tvärs o skapar för mkt kaos! Självklart ska ni inte sitta o vänta på att sådana order ges! svårt att tala om gränsen för vad får göras utom order ^^' Tänk såhär, om ni var i armén IRL skulle ni inte attakera kuwait på egen hand utan en given order att göra så. men att ha ansvar för era egna handlingar som inte är militär relaterat går bra. Tex- ragga upp en snygg gnomebrud i gnome village, skaffa familj, (tex) sånt vi generaler o kejsare inte har med att göra. Ända tills plikten kallar. Hoppas ni förstog ^^' Jag kan ha vart vag i beskrivningen av denna regel förut dock. en annan notis till Helob, varför slår du Mustela gul o blå? det är ett L A J V dessutom är ni teammates. I din serie verkar det vara ända poängen, att få drämma till Mustela. om du inte räknade ut det så var min senaste sida lite av ett straff för det och för att skicka tillbaka dig o Mustela till Psycho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg