Hellis Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Oh rly? Well well time will tell. Har en fraga> Om man gar med i det hela, ungefar hur aktiv maste man vara? En bild om dagen eller? Eller ja, serie... riktigt så högt är nog inte kravet, men när det startar på allvar så är de t bra om man inte tar 5 dar för varje gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 Ca 1 strip per 1-2 veckor, är det rimligt? Det var ungefär vad jag fixade i förra partyt. Skulle vara bra om många var med, för ju fler som ritar desto lugnare kan var och en ta. Det får ju inte bli så att en eller två gör i stort sett hela serien själv, det blir ju lätt så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 ska tjata på japs att göra klart sitt ¤%#" intro, så fort han kommer online på msn... fast Psycho ville göra en strip innan lajvet börjar, så larpet startar nångång efter den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 Oki, ska börja skissa på lite idéer så länge, nåt som funkar oavsett handlingen... Sen får man börja improvisera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 ok, nu har japs postat sitt intro i sin första post! man ser dock inte vad som sägs i den på vissa ställen, för liten text japs <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 30, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2006 draken är en robot så han bryr sig ej, Blir det inte fler folk i Shire flyttar jag över en random snubbe från mourn! Beware edit// har räknat ut att det antagligen blir Helob eller mustela som omplaceras isf, mest lämpliga! Neeeej, jag har ju lagt ner en massa jobb på att redogöra för hur han kom över på Mourners sida! Jag var ju liksom bland de första på den "mörka" sidan, då ska jag väl inte behöva bli flyttad, eller? Snälla..? massa jobb... han blev mutad med bönor xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 ok, nu har japs postat sitt intro i sin första post!man ser dock inte vad som sägs i den på vissa ställen, för liten text japs <.< Bilderna skulle egentligen vara grovt mycket större, photobucket fuckade upp storleken. Ska fixa det när jag kan (läs orkar). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 omg, Psycho "humormästar'n" Captain slår till igen, så skön PC =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Jopp, den var skön Psycho! XD Ja, Japs, vore bra om du förstorade upp första introsidan. Försökte läsa texten, men i några pratbubblor var det rent omöjligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Underbart Psycho! ^^ Nu är det väl inga/inget mer vi väntar på va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Liten redogörelse över de som är med. _________________________________________ Shire: 6 spelare Spelare| |Alter ego| | Ras | |Klass Zaffe| |Thor-Ulf| |Halvdvärg?| |Rouge (ledare) Linnéa| |Lív| |Människa| |Präst Hellis | |Isul| |Halvalv| |Rouge Alpha| |Maggrig| |Människa| |Ranger Zeke| |Nord| |Människa| |Fighter Rama| |Zu| |Människa| |Häxa/warlock __________________________________________ Mourn Empire: 5 spelare Spelare| |Alter ego| | Ras | |Klass PsychoC | | |Mourner | | Dvärg | | Trollkarl (ledare) Mustela | |Luminus | | Alv | | Tjuv Helob | |Egil | | Gnom | | Rouge/Fighter Vicoius | |Grim | | Undead | | Scavenger Ilona | | Aredhel | | Alv | | Ranger ___________________________________________ Så att man får lite översikt bara. Ursäktar om jag glömt någon. Jag har gjort en tjej som jag tänkte lägga in i Mourn först, men hon får nog byta sida till Shire. Vad många som är Rouge/Ranger (samma sak enligt mig) Jaja, min är inte det. E häxa >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Btw, kakan, Alpha får dumpa sin scharf han har runt munnen, med sånna ögon och ingen mun är det omöjligt att rita uttryck. Rama, jag postade den där tabellen i första posten, så den blir lättade att hitta om man behöver >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Självklart! Jag tänkte visst inte på det vid ritbordet ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Rama, jag postade den där tabellen i första posten, så den blir lättade att hitta om man behöver >) Bra idé Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Btw, kakan, Alpha får dumpa sin scharf han har runt munnen, med sånna ögon och ingen mun är det omöjligt att rita uttryck. Oj, är det en scarf... jag trodde att han hade en ovanligt bred mun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 vill ge beröm åt Pc, för att han kommer med riktigt humoristiska inlägg i partyt när man minst väntar det! kan knappt inte vänta tills det kommer igång ordentligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Finns inget annat att säga än: PC du är ett geni! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Din önskan är min lag. It has begun! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Haha, åh herregud vilken skön start på lajvet! Väldigt snyggt med LOTR-scenen där! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 håller på att starta för oss i Shire Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 oh sheit. Sauroman-ripoffen var ju askönd. Älskar sånt där, keep it upp xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 haha.. :) klockrent.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Whosh, nu händer det grejer minsann. Psychocaptain, din senaste var riktigt skön, Vicious "vi-är-dömda"-min på sista rutan är oslagbar! Jag har en liten fortsättning i åtanke...hoppas jag hinner klart innan allt för mycket ändras :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 haha! bra zaffe^^ edit: inte för liten längre :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 en liten tanke bara; det är väll ändå andra som lajvar, inte bara vi från anime.se på hela området? eller har jag missuppfattat detta? (dettam med tanke på PC's och Zaffes senaste strippar så verkar hela lajvet öde så när som på oss deltagare.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg