Vicious Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Vicious, ska inte Lila med den här gången? :) Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Vicious, ska inte Lila med den här gången? :) Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig. Ja, fundera också på att ha en char på andra sidan, men som sagt det hade blivit väldigt jobbit :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Vicious, ska inte Lila med den här gången? :) Mja, nej. Med tanke på hur inaktiv jag var på förra partyt som känns det bättre om jag bara har Vicious att koncentrera mig på. Skulle dock va roligt att ha med henne om hon tillhörde andra sidan, men som sagt, för mycket arbete för mig. Ja, fundera också på att ha en char på andra sidan, men som sagt det hade blivit väldigt jobbit :) ditto ... Fast hon kanske dyker upp i ett senare skede tror du missförstod lite där David, vi vill inte ha en massa fights hela tiden, sånt spårar ut. Så håll dig på mattan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 ditto ... Fast hon kanske dyker upp i ett senare skede tror du missförstod lite där David, vi vill inte ha en massa fights hela tiden, sånt spårar ut. Så håll dig på mattan Tycker inte det vart SÅ himla utspårat ändå, det är bara att alla varit lite aggresiva, men det har mest vart mycket snack, liten verkstad tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Det är ju alltid kul att rita vapen och fightingposer, men orkar folk egentligen rita så mycket riktiga fighter? Brukar ju faktiskt inte bli så mycket action på det viset, utan mest snack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 dem som spårar ur äter Draken Mír up till brunch Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 dem som spårar ur äter Draken Mír up till brunch Pöh, Vicious är Undead och smakar nog inte så gott! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 draken är en robot så han bryr sig ej, Blir det inte fler folk i Shire flyttar jag över en random snubbe från mourn! Beware edit// har räknat ut att det antagligen blir Helob eller mustela som omplaceras isf, mest lämpliga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Jag hade tänkt att placera min i mourne men för enkelhetens skull så kan jag ha min i shire! Blir väl klar med allt senast imorgon eftermiddag, ska sitta uppe så länge jag orkar/har tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 damn you kakan, fick inte missbruka min makt nu >( ett tips till alla som känner sig träffade, snabbheten är comicpartyts bäste vänn, börja och görklart allt på en gång, inte en ruta om dan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 27, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2006 Aw, stackars dig zaffe :P Det kommer säkert fler tillfällen för din maktmissbrukning ska du se >) Uppdaterat min post i Party-tråden nu! Kolla även in den imorgonkväll så är mitt intro uppe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 draken är en robot så han bryr sig ej, Blir det inte fler folk i Shire flyttar jag över en random snubbe från mourn! Beware edit// har räknat ut att det antagligen blir Helob eller mustela som omplaceras isf, mest lämpliga! Neeeej, jag har ju lagt ner en massa jobb på att redogöra för hur han kom över på Mourners sida! Jag var ju liksom bland de första på den "mörka" sidan, då ska jag väl inte behöva bli flyttad, eller? Snälla..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Jag joinar iallafall det goda dåe:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Chill Helob, läs kakans reply ffs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Jag joinar iallafall det goda dåe:P Så du ska vara med iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Hoppas det : P Men nu fick jag ångest igen för att jag kanske inte har tid , lol = ) Har iallafall ritat en karraktär! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 titta vad som nästan hände: altt vare paddans velande =/ han är typ fölåten av zaffe... men var snäll och pendla inte fram och tillbaka mellan vara med- inte vara med, bestäm er istället Vi andra väntar ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Vet att jag ritar..öhm..tja slarvigt osv men jag har väl ingen bättre ursäkt annat än att jag är för slö helt enkelt. Men jag ska skärpa mig och lägga ner mer tid i fortsättningen! (även om kvalitén alltid kommer variera). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Detta partyt rockar, vill enomrt garna vara med. Men ar inge vidare pa att rita och jag har ingen scanner heller. Sa for att halla kvaliten pa det hela sa hog som mojligt sa haller jag mig utanfor. Men jag foljer det hela redan valdigt intensiv och giller eran humor. Hejar sa klart pa team Mourn. :D Eng Comp, No Swedish Letters. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Yay! Go team Mourn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Hejar sa klart pa team Mourn. XD >( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Hejar sa klart pa team Mourn. :lol: >( lol, det är inte vårt fel goda har vart mesar genopm alla tider,så vi får motbevisa dom >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Jag har lust att gå med i RPt, men jag känner mig själv bättre än så. Bättre att inte gå med en att en karaktär helt plötsligt bli inaktiv. Skulle dock ha varit ett bra sätt att träna upp rit-skillsen som förtvinat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Hejar sa klart pa team Mourn. XD >( lol, det är inte vårt fel goda har vart mesar genopm alla tider,så vi får motbevisa dom >D Sen är det ju även så att det alltid är dem goda som vinner ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet mars 29, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2006 Oh rly? Well well time will tell. Har en fraga> Om man gar med i det hela, ungefar hur aktiv maste man vara? En bild om dagen eller? Eller ja, serie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg