PsychoCaptain Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Jezzz... monstren hopar sig runt Mourner-gänget :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 gaaah! laitila pratade i serietråden, den som var så ren och fin. nån mod får gärna rensa bort hennes inlägg där. laitila vi snackar i den här tråden om larpet =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 gaaah!laitila pratade i serietråden, den som var så ren och fin. nån mod får gärna rensa bort hennes inlägg där. laitila vi snackar i den här tråden om larpet =) Hans. Och ja, rensa gärna bort det. Inlägget var inte av någon vidare bra karaktär ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Någon som är på gång med någon uppföljare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 FRÅGA INTE! om nån noob säger "jag håller på med en" sen typ är han fätt seg med att göra klart den, lr rent utav ger upp utan att berätta för oss andra. anyway, så fort någon säger "jag håller på med en sida" så gör ingen annan något, utan väntar på sidan! that's not the way it's supposed to be. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Men nu har det gått lite tid så man tycker att nån borde göra en snart ;/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet oktober 1, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2006 GAAH XD Denny postaaa här!! var det av rent misstag lr?! men iaf: WOOHOOOO XD LAJVET ÄR VID LIV IGEN! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naira Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Jag postade en bit bort frånbåda 'lagen' ifall någon håller på med en sida så att jag skulle slippa förstöra det... ^^;; Men jag hoppas det inte gjorde något att jag också kom med. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet november 4, 2006 Anmäl Share Skrivet november 4, 2006 Hörni, låt inte partyt dö nu! Det är skitkul att läsa era serier. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zefla Skrivet november 4, 2006 Anmäl Share Skrivet november 4, 2006 Ge disco Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naira Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Jag tror att det dog... .__. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg