zaffe Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 yes, snacka här, likadant som i Space party, jag hoppas alla kommer att gilla Larp partyt. _________________________________________ Shire: 5 spelare Spelare| |Alter ego| | Ras | |Klass Zaffe| |Thor-Ulf| |Halvdvärg| |Rouge (ledare) Linnéa| |Lív| |Människa| |Präst Hellis | |Isul| |Halvalv| |Rouge Alpha| |Maggrig| |Människa| |Ranger Zeke| |Nord| |Människa| |Fighter Rama| |Zu| |Människa| |Häxa/warlock __________________________________________ Mourn Empire: 5 spelare Spelare| |Alter ego| | Ras | |Klass PsychoC | | |Mourner | | Dvärg | | Trollkarl (ledare) Mustela | |Luminus | | Alv | | Tjuv Helob | |Egil | | Gnom | | Rouge/Fighter Vicoius | |Grim | | Undead | | Scavenger Ilona | | Aredhel | | Alv | | Ranger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Kan man vara med eller?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Kommer följa det med spänning, lycka till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Yay! Jag som älskar fantasy/lajv. Intro och char coming up! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Jag älskar också fantasy! Känner på mig att dena tråden kommer bli mkt roligare! : D Ska göra min char och intro nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Kan man vara med eller?? ja, om du kan rita Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 jag gillar inte när ni startar ett helt nytt party, varje gång vill jag ut och köpa en scanner... med pengar jag saknar :( ajja, hoppas på att det blir lika kul läsning som de övriga partyna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 okej bio coming up soon......hehe dread jag har 3 scanners hahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 jag har oxå 3scannrar, samt en tablet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Yay, detta kan bara sluta bra så länge alla fortsätter rita. så jag ber er gör inte det :P Önskar jag kunde rita bra nog för att vara med, men det göt jag inte :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet mars 23, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Yay, party trådarna är min stora lycka här på anime^^Skulle gärna vilja vara med men kan inte pga samma anledning som Isos. Ska bli kul o läsa iaf^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Hellis has joined the fun Håll hårt i era värdesaker =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Min char är klar, kommer tillsammans med intro i eftermiddag (om jag hinner, annars efter helgen, men jag ska försöka hinna idag). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 vill bara säga att mitt intro utspelar sig precis efter Hellsinger, så att det inte blir några missförstånd ifall någon lägger upp innan jag gör det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Ska se om jag hinner vara med på den här, jag har en hel del att göra, och det är dumt att hoppa in bara för att förbli innaktiv. :| Om jag kommer med så blir det med min avatar, Rama. (Det är inte den ni ser på avatar bilden.) Skulle vilja vara med, det finns en massa roliga möjligheter. Kasta runt konfetti låter lockande. Måste säga att man ser Psychos och Zaffes släktskap direkt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Min char/bakgrund/intro är uppe! Nu väntar jag bara på att börja lajva, hehe! Min karaktär Helob är så fruktansvärt dålig skådespelare att han helt enkelt är sig själv under lajvet, fast med andra kläder. Å andra sidan har han så livlig fantasi att han lever sig in i storyn som om det vore på riktigt. Ni får ursäkta ifall han skulle gå överstyr... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 helob har kommit till sin rätta miljö ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arklajn Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 jag kan bara inte sluta skratta åt hela den där "flameboy" grejjen så j*vla klockrent ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 : S Vet inte om jag har tid att joina... Har mkt att göra. : P men hoppas ja kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 komigen nu alla som planerat att vara med, vi startar inte själva larpet förens de flästa är klart med sitt shizzle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Jag ska sätta igång på momangen! Och jag ska göra allt jag kan för att INTE rita förvirrande :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Vicious, ska inte Lila med den här gången? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 scannern e inte ikopplad och jag orkar inte gö det så min bio o de kommer inom ett tag:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Varför känns det som om person(er) kommer att ta detta party som ännu en chans att 'slåss' och liknande? Känns som en (del) glömt att karaktärerna ska spela en karaktär, inte vara den.... Nämner inga namn men så känns det. :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 26, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Det käns som du pekar mot mig B) Även om jag inte har gjort en char än Aja jag har iallafall inget emot fight ^^, Men jag ogillar när allt blir rörigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg