PsychoCaptain Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 En lång och farofylld vandring nu alltså. Ingen drake det första som händer på nästa ruta, okej :) Draken (som alltså är en robot irl) behöver förresten inte alls se ut sådär, detta är bara bilden av Mír som Psycho/Mourner har föreställt sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 26, 2006 Anmäl Share Skrivet april 26, 2006 Dåligt klädda lajvare tar bort inlevelsen från vilket lajv som helst. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet april 28, 2006 Anmäl Share Skrivet april 28, 2006 Ska Mourner lyckas rädda situationen? Det blev lite kladdigt, hade lite bråttom på slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Innehåller otroligt snygga tankebubblor och ett haffsigt försök till en flodvågsbakgrund! Jag glömde Liv/Linnea såg jag nu... attans, orkar inte ändra @_@. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 http://i16.photobucket.com/albums/b44/z ... opiera.jpg fokuserades lite mer på Mourner änn Lív... men jag har funderat i dagar o inte kommit på något bättre änn detta -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Ur askan in i elden... Fort! Attackera dess svaga punkt för massiv skada! Hädanefter har luminus tagit av sig sin huva, det blir snyggare och enklare kom jag fram till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 http://i16.photobucket.com/albums/b44/z ... opiera.jpg Npc's gör grovjobbet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 22, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2006 Jättekrabban anfaller! ...men ha inte för höga förväntningar på häftiga actionscener bara^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 5, 2006 Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 Detta är INTE Draken Mir som Mourngänget letar efter, det är...nån annan...drake... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet september 7, 2006 Anmäl Share Skrivet september 7, 2006 Ursäkta den extremt dåliga kvalitén. Fick skissa ihop den på en håltimme... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 ni äger alla bäverpung. jag hoppas jag kan vara med nån gång sen när jag har blivit lite bättre är rätt så kass nu. jag är ju faktiskt bara treton år snart ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naira Skrivet oktober 1, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2006 Det här verkar ju kul. Får man vara med? Jag är inte mästarbra på att rita, men rita kan jag. Bio Intro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 1, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2006 ni äger alla bäverpung. jag är ju faktiskt bara treton år snart Det märks inte säger vi. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet oktober 5, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 ni äger alla bäverpung. jag är ju faktiskt bara treton år snart Det märks inte säger vi. :| jag vet alla säger det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 5, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 OMG! Du märker inte när man kastar sarkasmen i ansiktet på dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 5, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 Skriv inte i partytråden tack >:) Fins en särskild tråd för diskussion om partyt. Nån vänlig moderator får gärna sudda bort dom senaste textposterna. (damn, se nu vad ni fick mig att göra. Nu postade JAG i icke-snack tråden ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg