zjgameru Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Har läst litet om serien och vill se den. Ska kanske försöka göra det när jag har tid, får hoppas att den är så bra som ni säger då. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2004 Men perversa tankar finns det ju i..mycket anime, ser det inte som ett problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Det har börjat en ny säsong? Verkar så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Japp, Eps 14 och 15 har visats på Tv i Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 så 14 och 15 är från den nya säsongen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 så 14 och 15 är från den nya säsongen? Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Fast igentligen är eps 14+ ingen säsong 2 utan det är fortsättningen som går under namnet Gantz The 2nd Stage. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Jag har ju läst de flesta manga kapitlen och jag kan knappt vänta på att animen skall komma ut subbad ehum... på DVD menar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Gantz... brutalt cool och bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 såg just klart Gantz... mkt bra men dock lite störande slut.... Är iofs ett standard slut för anime.. dvs lämna läsaren/tittaren förbryllad att hitta på själv vad som händer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 såg just klart Gantz... mkt bra men dock lite störande slut....Är iofs ett standard slut för anime.. dvs lämna läsaren/tittaren förbryllad att hitta på själv vad som händer... läs mangan, finns inget annat val om du påstår dig gilla gantz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrbrutus Skrivet september 18, 2007 Anmäl Share Skrivet september 18, 2007 Har sett 26 avsnitt, är det alla? Gilla serien en del, allt var ganska segt ibland men gilla att den var vågad och tokig. Finns det någon annan serie som är likadan? Jag gillar även ninja scroll ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 18, 2007 Anmäl Share Skrivet september 18, 2007 Har sett 26 avsnitt, är det alla? Gilla serien en del, allt var ganska segt ibland men gilla att den var vågad och tokig. Finns det någon annan serie som är likadan? Jag gillar även ninja scroll ;) läs mangan... tre gånger längre och görs fortfarande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrbrutus Skrivet september 18, 2007 Anmäl Share Skrivet september 18, 2007 Jo, inte riktigt samma sak men. Ska kolla, har du inga andra tips på liknande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 jag såg klart den för länge sen , och jag gillade verkligen den tyckte den väckte tankar inom vissa saker som "" när alla tittar och inte gör något "" verkar juh vara den meningen som serien går ut på att man ska våga agera och försöka.så förstod ja det, men å andra sidan har ja inte läst mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevllua Skrivet september 21, 2007 Anmäl Share Skrivet september 21, 2007 Gantz er mitt liv ;) XD väntar... på 258 (manga) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 10, 2007 Anmäl Share Skrivet november 10, 2007 Har sett 26 avsnitt, är det alla? Gilla serien en del, allt var ganska segt ibland men gilla att den var vågad och tokig. Finns det någon annan serie som är likadan? Jag gillar även ninja scroll :) läs mangan... tre gånger längre och görs fortfarande. Satt nyss och tänkte "ska jag se den eller läsa den?" tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg