MickeMaul Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 Jag ser på "LOST" och tycker att den är helt ok tv-serie. Faktiskt en av dom bättre man ser nu för tiden..... Men om man kollar riktigt noga på "Storyn" kan man se ett visst mönster som jag visar på min egna bild som jag klottrade på under en lektion i franska...... Kolla på: http://www.freewebs.com/yourmothersucks ... avlost.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Aa jag håller med totalt. edit: Vem är killen som står o wankar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Han som faller är en helt ordinarie person som håller på att bli hängd av en person från "The Others" medan han som springer är medlem i "The others" Han som röker är knarkaren Charlie och han med revolverna är Sawger eller hur han nu stavas..... Den lite runde killen är Hurlie och tjejen som sitter och tänker på en tv som visar myrornas krig är Kate medan Walt blir bortrövad igen... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Din syn på Lost suger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Om du tror att jag är en sådan person som hatar lost, då tror du helt fel. Jag har följt lost sen den började (kollade till och med på smygpremiären) Men så kommer det jag inte gillar med lost...... dom avsnitt då dom bara visar vad som har hänt..... det har redan gått 2 stycken sånna avsnitt och det börjar bli irriterande. Men lost suger inte...... isåfall som du sa min syn om lost suger :| :| :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Om du tror att jag är en sådan person som hatar lost, då tror du helt fel.Jag har följt lost sen den började (kollade till och med på smygpremiären) Men så kommer det jag inte gillar med lost...... dom avsnitt då dom bara visar vad som har hänt..... det har redan gått 2 stycken sånna avsnitt och det börjar bli irriterande. Men lost suger inte...... isåfall som du sa min syn om lost suger :| :| :| Jag hatar dig och allt du står för!!!!! >:) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Då hatar jag dig också..... fjolla >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Jag tror inte bara Mekurion "hatar" dej. Han/Hon hatar nog Lost också! Men Lost är väl bra. Följer dock inte det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Jag tror inte bara Mekurion "hatar" dej. Han/Hon hatar nog Lost också! Men Lost är väl bra. Följer dock inte det... Det är ingen som påstått att han/hon hatar Lost hära, läs nogrannare :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Mekurion.... du skrev att du hatar mig och allt jag står för..... varför är du då medlem här?? Jag står för att jag gillar Manga/Anime , då måste du hata denna sida eller? Kanske har du skivit fel annars har du knappt inget på denna sida att göra >:) >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Det är ingen som påstått att han/hon hatar Lost hära, läs nogrannare :P Jo, jag har. Dessutom var det ett "nog" riktat mot Mekurion, inte ett påståeende om det är det du syftar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 21, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2006 Mekurion.... du skrev att du hatar mig och allt jag står för..... varför är du då medlem här?? Jag står för att jag gillar Manga/Anime , då måste du hata denna sida eller? Kanske har du skivit fel annars har du knappt inget på denna sida att göra >:) >:( Arrgh, nu biter jag dig i foten! Jag skojar bara med dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 21, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2006 Jag hatar dig och allt du står för!!!!! >:) :P Det där skriker "jag skämtar med dig" på lång väg. :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2006 Jaja..... jag har varit väldigt arg på sista tiden för att det hänt så mycket i skolan..... många nationella prov m.m. Då blir man lite trött i skallen.. jag tar tillbaka allt jag har skrivit. P.s. Ja jag blev biten VÄLDIGT biten i foten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Lost är en utav de bästa serien som finns :P Dock så tycker jag det är lite dåligt att de gör så många säsonger. De ska minst göra 4, har de sagt. Bra att serien finns så man har någe att kolla på. För övrigt så kollar jag även på ett tiotal vanliga serier och ca 20st anime serier :P Läser även en massa manga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Lost är en utav de bästa serien som finns :P Dock så tycker jag det är lite dåligt att de gör så många säsonger. De ska minst göra 4, har de sagt. Bra att serien finns så man har någe att kolla på. För övrigt så kollar jag även på ett tiotal vanliga serier och ca 20st anime serier :P Läser även en massa manga. :) Du menade väl "Lost är den bästa tvserien som finns."? Det var väl så du menade, inte sant? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Haha aa, absolut ;) Nej men helt ärligt så är serien bra, men inte den bästa. Men den ligger iaf högt upp i listan :) Bland de bästa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg