JewnaS Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Vad tycker ni om dom? Jag har sett Love Hina och DNAngel, vilka har ni sett? Såg faktiskt färdigt DNAngel idag, en riktig höjdare om man gillar blandning mellan komedi, shôjo och shônen stil ;) För er som inte vet vilka serier XEBEC har gjort så kan ni kolla in länken: http://www.animenfo.com/animestudio,1,vvirks,xebec.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 Xebec förknippar jag mest med Nadesico och Stellvia... kanske på grund av den där Tatuo nånting Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 Har inget dåligt att säga om dem direkt, bortsett från att jag tycker de hade på tok för många filler-episoder i DNAngel. Har dock inte sett mer än fem serier av dem så mitt underlag är ganska begränsat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg