F.d. medlem Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 I detta filmklipp, vilken låt är det som spelas? Det går knappt att streama så jag har inte sett end-credits på den... Dessutom är jag sugen att veta vad det är för låt. Hoppas det går att fråga efter låtar så här. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 vet inte vilken låt det är, men det står inte i creditsen, kanske OST till spelet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Definitivt inte OST till spelet, vad jag vet så har det alltid varit musik av Lapis Lazuli i instrumentalform. Men de kanske har ändrat på senare år? Tvivlar dock på det.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 Jag vet inte heller vilken det är, men den är otroligt skön :D EDIT: Ingen som vet hur man rippar musik från flashfilmer? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2006 Ingen som vet hur man rippar musik från flashfilmer? :D Simpelt... Sothink SWF Decompiler är ett program. Dock så måste du lyckas ladda ner själva flashfilen till datorn först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Ingen som vet hur man rippar musik från flashfilmer? :D Simpelt... Sothink SWF Decompiler är ett program. Dock så måste du lyckas ladda ner själva flashfilen till datorn först. Vart kan jag hitta det programmet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Om du ska köpa.... http://www.sothink.com/product/flashdecompiler/ Annars får du nog leta upp själv. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 läste i forumbiten som finns nedanför videorutan. hittade detta. "This song is "Perseus". The singer is Shimatani Hitomi. ;) " har inte kollat upp om det stämmer, men de e ju värt att kolla upp kanske :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Oj, de postade namnet på låten för 2 dagar sedan. Äntligen. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 vill bara påpeka att det är fel titel på låten... låten heter Falco, men rätt artist iaf. EDIT: nu ljög jag :S melodierna liknade varandra mkt men var inte samma, när jag kontrollerade nyss... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 läste i forumbiten som finns nedanför videorutan. hittade detta."This song is "Perseus". The singer is Shimatani Hitomi. ;) " har inte kollat upp om det stämmer, men de e ju värt att kolla upp kanske :D Helt rätt :) Råkade av en slump ha denna låt på min spellista så jag är helt säker på att den heter så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Nu ska man ju bara lyckas få tag på låten. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg