MickeMaul Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Denna grupp kommer jag i alla fall hålla på i Melodifestivalen, jag satt hemma och hade inget att göra, startade tv:n och det var melodifestival. Just presis skulle denna grupp dra igång "AWSOME" jag tror jag hoppade och headbanga så mycket att sängen som jag låg i gick sönder. Men dom kommer nog inte bli sveriges val utomlands, för Kikki (som har lagt på hullet lite) är ju mer "Känd" än The Poodles. Samma gäller dansens terminator Carola........ :S :S :S Säg vad ni tycker om denna grupp..... plus att dom var här i min hemstad Tidaholm helgen innan. Var där och kollade på dom. >:D >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 jag håller på dem, och hoppas sannerligen att vi inte skickar iväg kikki... rent under att hon kom vidare. Hon måste fått en enorm mängd tröst röster. the poodles, The passion of night (om jag inte missminner hette den så) är nog bland det bästa jag hört i melodifestival väg på länge! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 The Poodles - Night of Passion Tror fulla namnet ska vara så. :) Ja, enda melodifestival som jag faktiskt velat rösta på en grupp/artist. Hade varit kungligt om de kom till Eurovision, då är det finnarna och svenskarna som är framme på den lite mer 'hårda' fronten. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 14, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2006 Instämmer helt! Det var ett riktigt ansiktslyft för melodifestivalen när The Poodles fick framföra sin låt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veg_Lambert Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 Tyckte rent personligen inte om den, men mycket bättre än kikki, hon har ingetning i eurovisionsslagerfestivalen att göra, och jag tyckte INTE heller om Björn Kjellman... hans smörlarviga "jag älskar livet" och hans satanistväsande fick mig att sätta i halsen, och hans klädsel fick mig att aldrig vilja äta grönt igen, hatten såg ut som en möglig svamp, nej om vi skickar Björn eller kärringen så kommer vi INTE att gå vidare ens i kvalomgångerna som vi är med i först (om jag inte misstar mig) men jag tror dock att om vi skulle skicka The Poodles så skulle vi ha en chans... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 Jag ser dock helldre BWO i Eurovision. Har enligt mig bättre chans än the poodles Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet mars 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 Jag förstår att alla inte gillar The Poodles men jag tycker också att det är kul att du hellre skickar dom än Björn, Grisen kikki och den blå strandade valen och dansterminatorn Carola........ Jag gillar din stil >:D >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAL9000 Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 The Poodels var väll inte bäst, men långt ifrån sämst! Själv kunde man ju önska att man skicka något mer komiskt bidrag. Vi fick ju inte skicka E-Type för 2 år sedan så då kunde vi få skicka Günther i år men det ville tydligen inte svenska folket.. Usch va trist :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Naaw. Bara jag som tycker synd om barbapappan-Kikki? Men hon blev iaf glad när hon fick 2 (eller var det fyra?) poäng av Stockholmarna. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiziz Skrivet mars 20, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2006 Kul grej det dära, Självfallet röstade jag på Poodles, för första gången någonsin deltog jag i en omröstning på teve. Själet att göra nått så helt vansinnigt? Det är min gamla musiklärares band ^^ kan man tänka sej ^^ Annars så tycker jag inte om hela det hära shlagerfadderullan för fem öre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg