Davidlolbarn Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Hej ritar till ett MMORPG nu : ) Här kan ni se mina värk! ---------------------------------------------------------------------- (Vet inte varför bilden blev så liten xD) Worldlore Templar Xentar Fin skog Torid Utmattad/ledsen Torid rider på drake(mount) - Blev nöjd med denna. Torid City (Ny!) Druid (Ny!) Strid på ett berg - Lite större så man kan se. (Ny!) Templar och Människa (Pump NY!) http://www.onrpg.com/ftopic77919.html - Kolla denna sidan för en bättre vinkel av bilderna. Sida till spelet: http://solarsystemstudios.com/awo/Home.html Screen shots: http://photobucket.com/albums/d52/solar ... udios/AWO/ Vill tillägga att 3D figurerna och det som är med på sidan kommer att ändras gubbarna kommer vara mer manga lika och sånt och bättre grafik antar jag. Det som visas på sidan är bara mallar (prototyper). ---------------------------------------------------------------------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 jag tycker att ifall man ska ha 3-D så måste den se bra ut för annars så blir det bara creepy att spela....skulle tyckt det var tuffare med 2-D men smaken e som baken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Alltså han ska göra om karraktärerna till manga gubbar : ) Glömde säja det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 men grafiken verkar endå svika ganska bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Men asså:P Det är inte klart en grafiken kommer nog ändras endel.. Och det är mkt som ska göras! Det är bara en Dev. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Uppdatering! Templar (NY!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 18, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Snyggt. Det var en häftig effekt på svärdet. kan inte komma på så mycket mer att säga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2006 Tack :P Fast jag använder en välldigt simpel "Jutsu" kan ja säja.^^, Vill gärna ha nån mer kommentar =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Jag vill se bättre färgläggningar.. (sry om det låter hårt). Att bara använda två färger (en skugga en normal) ger ett mer "plastigt" utseende och är mycket svårare än om man har flera... Använd ett obegränsat antal färger och tänk mera på "highlights" än skuggor. Det är mitt tips. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Jo : ) det kan man ju tänka på. Men tanken är att det ska se anime likt ut lixom i naruto använder dom en färg skuggning oftast. Ungefär så. Men jag e nppb på detdär att färglgga så du vet. hehe = ) tack för kommentaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 ... och tänk mera på "highlights" än skuggor. Fel, man ska aldrig tänka mer eller mindre på det ena eller andra. Tappar man koncentrationen på helheten så är det lätt att det är något som blir fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Uppdatering! - Xentar (Mega NY!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Denny, det har du nog rätt i när jag tänker efter... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 Uppdatering! Massa nya! Inte i färg än. Plz give a comment. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 25, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2006 Allihop är ruggigt snygga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2006 Inte för att värka dum men.. Jag har laggt upp 4 bilder och jag har fått 1 kommentar Känns som man aldrig får nåra komments :P Vet inte det kanske är så för er med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Få har väl komma med annat budskap? Kan vara svårt att ge kritik till bilder ibland om inte annat ^_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 28, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 alla var coola, tycker dock du ska färglägga dem också, gillar speciellt skogen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2006 Jo, dom kommer nog att bli i färg nångång = P Tar bara så lång tid att färglägga. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 Uppdatering! 2 nya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet april 5, 2006 Anmäl Share Skrivet april 5, 2006 grymt snygga.... tummen upp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2006 Uppdatering! 1 bild på en templar och en människa! - Pump ny! LoL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Vill bara informra om att projecktet kanske är nerlaggt. Sidan har blivit hackad och allt annat. Men de var kul sålänge de varade och jag fick mkt övning. (Har massa bilder som jag inte publicerat med så ni vet. orkar inte lägga upp.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Synd att det blev nerlagt, satt just och förundrades över hur ni orkade hålla på och engagera er så mycket så att ni gör ett MMORPG. Måste krävas mycket tid och energi åt det. Men starkt jobbat att ni kom så långt ni faktiskt kom, man blir glad av att se det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet maj 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Alltså ja är inte helt säker på att det är nerlagt vet bara att sidan är hackad o sånt : / Vi skulle presis byggaupp spelet : ( Men sånt händer med många asså ja menar att sidan blir hackad ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg