Davidlolbarn Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Hej! Jag ska troligtvis rita till ett mmorpg som inte är klart än.. Aja här kan ni få se en bild på en Rogue: Bilden är för ful för att visas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Ansiktet känns aningen för stort, men minimalt. Vissa veck ser inte riktigt ut att sitta på rätt plats, såsom vid axlarna. Ansiktet är dock väldigt fint, och så gillar jag frisyren också. Kläderna är fina de med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Oki Ty. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet mars 11, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 Fint, men det stavas "Rogue" inte "rouge" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 Ojda xD typiskt mej.. -.-') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 2D eller 3D-mmorpg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flexbot Skrivet mars 12, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 va heter spelet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2006 La ner projektet helt.. Har börjat rita till ett nytt MMORPG nu som är mkt seriöösare osv,, Ska visa er vad jag ritat till det med.^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet mars 13, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 ojoj du är nog lite som mig och tar lite vatten över huvvet......nu är det ditt andra projekt som läggs ner. först serien och nu denna.....men du får nog göra lite saker som förbereder projekt som dialog annat......men bra endå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2006 Ska gör a en ny tr åd nu :DD meden bild till de nya.. hihi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg