Izzy Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Första gjord i skolan. Hennes ansikte ser fruktansvärt ut och kjolen rör sig inte som jag vill, inte alls faktiskt. Skorna är... värre. Gillar designen på klänningen dock. http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/random.jpg Den andra mer oseriös. Gjord framför datorn när jag diskuterade nomenklatur med en vän. Som ni ser är det ytterst kladdigt, hade inget sudd i närheten och sliskigt prinsessigt överdrivet. Enjoy denna vackra gräddtårta! (typ.. ;) ) http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... incess.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Rasengan på första? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Wow! Två mycket snygga bilder! Budklänningen (?) är fantastiskt fint detaljerad, inte alls så farligt överdriven om du frågar mig (för en prinsessa då såklart^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Du är riktigt bra på att teckna kläder Izzy. Och dina proportioner ser nästan alltid bra ut. Så också med de här bilderna, mycket fina kläder, även om skorna och kjolen inte blev vad du hade tänkt dig på Random så är det fortfarande bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 Rasengan på första? ??? Izzy blir glad av snälla kommentarer =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 10, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2006 håller med att det liknar ransengan - klotet, i första bilden (narutos senaste attack han använder i varje strid x antal gånger...) båda bilderna är skit bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg