Izzy Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Om någon vill se. Såga den om ni vill, men lämna gärna kritik i så fall :) Testat massor av nya tekniker så det kanske ser helt crap ut. Hoppas ändå att ni tycker om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Allting ser bra ut utom hörlurarna(?) som är lite skev och molnen. Kanske inte direkt 'fel' på molnen men personligen skulle jag valt lite annorlunda färger på dem. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Jag tycker att idén och tekniken är toppen. Det enda jag ser som jag tycker är fel anatomiskt är att hennes öga verkar sitta väldgt långt bak och ute på sidan av ansiktet. Gillade håret skarpt. Jag håller med Denny, hörlurarna är konstiga, dessutom verkar håret kontigt där själva luren närmast oss sitter, håret ser liksom....stel ut. Kanske lite för lila himmel, fråga mig inte vilken annan färg det borde vara, annars är färgkompositionen väldigt bra enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Ricktigt snygg bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 sheezeesss. du har blivit riktigt duktig! ^^ denna bilden känns totalt fulländad ! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Hon påminner mycket om Milfuille ifrån Galaxy angel, mycket söt :) Angående anatomin tycker jag att handen ser mer ut som en simlabb än en hand. Det kan nog åtgärdas med en mer definerad handled. Färgläggningen var bra för det mesta, himmlen var bra i mitt tycke. Men växterna borde vara mer detaljerade när de är så långt "fram" i förgrunden så att säga. Avslutningsvis. En mycket fin bild trots de små felen, helhetsintrycket är väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Tack så hemskt mycket för all kritik! Jag har tittat på det och håller med om allt ni sagt, förutom det med växterna. De behöver inte vara i fokus för att de är långt fram. Samtidigt, så borde i så fall bakgrunden också vara ut fokus, förutsatt att fokus ligger på flickan. Eeh... om någon fattade så är jag impoonerad... (XD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Mmm, jag är inte särskilt hajj på fokusering. Men jag tror att bilden skulle se bättre ut i alla fall. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Izzy! Jättefin! Jag vill se mycket mer av dina bilder! Och gärna färglagda!:D. tack på förhand!:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 8, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2006 snygg bild, handen kunde du gjort bättre dock..ser lite platt ut, keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg