Largo Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Hej Jag och en vän går i tankarna att starta en mangaklubb i Växjö. Kortfattat så kommer dess syfte vara att agera mötesplats för folk av samma intresse och att låna ut manga till medlemmarna, ungefär som ett bibliotek. Detta innebär att en egen lokal är ett krav för att få igenom projektet. Vi är 20 resp. 22 år och studenter på Växjö universitet. Har du frågor, tips eller vill hjälpa till så kontakta mig på MVH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Projektet lades ner på grund av att ingen visade intresse. Om några växjöbor är intresserad av att starta en mangaklubb med bibliotek så kontakta mig. Jag har även nyckel till en lokal i centrum nu som bara används vissa kvällar, som vi eventuellt skulle kunna hyra in oss i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg