Dread Skrivet augusti 10, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2010 Jag håller med Klibbnisse på den punkten faktiskt. Enda nackdelen som jag ser det är om jag precis hinner logga in och kolla för att sedan komma på att jag inte hinner och måste dra. Men det händer inte speciellt ofta (för mig), så det räknar jag inte som ett problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 10, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2010 Jag vet inte om det ska fungera så i phpBB2 men det fungerar så som ni vill i phpBB3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 11, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2010 Problemet kan vara den att man stänger ner webläsaren utan att ha kollat på alla nya inlägg. phpBB gör något så idiotiskt och markerar alla inlägg som lästa när du stänger ner sessionen, oavsett om du läst dem eller inte. Nja det är inte så enkelt. Jag kanske inte har varit inne på forumet på 3 dagar, men likafullt kan en 2 dagar gammal tråd vara "läst" markerad ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 12, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2010 Och appropå det. Nu stod det att denhär tråden hade nya poster för mig att läsa :D Det var dendär Ashaz som hade varit i farten och skrivit något nytt som jag inte hade sett tydligen.... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg