Dread Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Som ovanstående fast jag skulle nog få ont i bröstet efter fem minuter... och sen skulle jag falla död ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 kanske för lååååååååååångt....kort ton... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Inga jävla ljud tack. Stick tillbaks till Lunarstorm KTHXBAI. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Bort med ljud, vill man ha ljud och annat irriterande på en hemsida så kan man utan problem besöka någon random fjortis presentation på lunar eller dylikt! men, kör upp en community :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Det som skulle göra Anime.Se bättre vore om alla medlemmar var aktiva 24/7, och inte lurkade runt lite då och då. :sleep: För att till slut oundvikligen lämna forumet för gott. Det kommer väl så få nya hit då de ser inaktiviteten. faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Det som skulle göra Anime.Se bättre vore om alla medlemmar var aktiva 24/7, och inte lurkade runt lite då och då. :sleep:För att till slut oundvikligen lämna forumet för gott. Det kommer väl så få nya hit då de ser inaktiviteten. faktiskt Är väl lite svåprt att vara här 24/7 om du har ett jobb som tar det mesta av din tid... Men jag förstår vad du menar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Men Boda här på anime.se jobbar vi inte, har du inte läst reglerna? Det är nog bäst du slutar kockjobbet genast om du inte vill ha permaban. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Devotion is the key to an active forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Men Boda här på anime.se jobbar vi inte, har du inte läst reglerna? Det är nog bäst du slutar kockjobbet genast om du inte vill ha permaban. :( Jupp, jobb = permabann som JockeII säger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Om man spriger på några bra nyheter som man tycker passar på anime.se Var/vem vänder man sig till då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Om man spriger på några bra nyheter som man tycker passar på anime.se Var/vem vänder man sig till då? Du vänder dig till mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Eller att fylla på själv i Orrin's veckonyheter fungerar ju med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet november 21, 2007 Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 Jo det går ju också bra. Tänkte mer om nyheterna var så pass bra att dom förtjänar att publiceras på första sidan. Nu vet jag vart jag ska vända mig om jag snubblar över något som kan vara av intresse för andra att veta om. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 21, 2007 Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 Jo det går ju också bra. Tänkte mer om nyheterna var så pass bra att dom förtjänar att publiceras på första sidan. Nu vet jag vart jag ska vända mig om jag snubblar över något som kan vara av intresse för andra att veta om. :) kan också maila till nyheter at anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet november 23, 2007 Anmäl Share Skrivet november 23, 2007 Tack, då har jag ett sätt till jag kan använda mig av. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Går det att posta youtube klipp så att man kan kolla på dom direkt i tråden? Om inte är det mitt förslag på en förbättring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 Går det att posta youtube klipp så att man kan kolla på dom direkt i tråden?Om inte är det mitt förslag på en förbättring. Herregud, nej. På vilket sätt skulle det göra saker och ting bättre? Finns ingen nytta i det. Alls. Verkligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Går det att posta youtube klipp så att man kan kolla på dom direkt i tråden?Om inte är det mitt förslag på en förbättring. Annars kan man ju alltid göra som så att alla länkar till youtube ackompanjeras av en liten logga/bild/pil/tecken till höger om länken, och om man klickar på den visas Youtube-klippet någanstans på sidan (kan komma fram under länken, eller i ett litet div-fönster, etc) utan att lämna sida. På så sätt störs ingen! Fasen... den idén var bra... skall ta vara på den =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet september 13, 2009 Anmäl Share Skrivet september 13, 2009 Öhm, jag vet att jag är ny här och då ska man helst inte lämna förslag men, :D I profil kan man välja tema men det finns bara ett. Om ni hade viljat och har tänkt på det så kan jag ställa upp med photoshop och designskapande för ett nytt tema där bakgrunden är mörkgrå och texten ljusare. Nu är detta mest ett personligt tycke men jag trivs med de färgerna och om någon annan också gör det så blir det nog bra. Jag tänkte köra med firefox stylish så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 13, 2009 Anmäl Share Skrivet september 13, 2009 Hur länge man har varit medlem är oviktigt -- till och med en tillfällig gäst kan ju ha någon bra poäng. "Jag hade gärna varit återkommande besökare, om ni bara hade [förslag]." Att arbeta på nya dedikerade forumutseenden är nog i nuläget lite slösad energi, för det är en illa bevarad hemlighet att vi arbetar på en uppfräschning av sajten (som säkert är klar, öh, någon gång). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet september 13, 2009 Anmäl Share Skrivet september 13, 2009 Hoppas den kommer i julklapp då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 14, 2009 Anmäl Share Skrivet september 14, 2009 Att arbeta på nya dedikerade forumutseenden är nog i nuläget lite slösad energi, för det är en illa bevarad hemlighet att vi arbetar på en uppfräschning av sajten (som säkert är klar, öh, någon gång). Anime.se v3, TBA sedan... tja... vem vet egentligen? =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 14, 2009 Anmäl Share Skrivet september 14, 2009 Var det inte allas vår önskning förra julen, om inte förr förra till och med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mossarelli Skrivet september 14, 2009 Anmäl Share Skrivet september 14, 2009 Inte för att vara otrevlig men hade jag själv varit admin så hade jag försökt få en Vbulleting-bräda istället för gamla php. Dock finns det många plugins till php för att få det att se ut som dagens VB. Har vant mig vid många av VBs lyxigheter och blir alltid lite besviken när man ser smileysarna på vänster som alltid ser likadant ut på alla php-brädor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 14, 2009 Anmäl Share Skrivet september 14, 2009 Skillnaden mellan vBulletin och phpBB är till en början sisådär 1500:- riksdaler... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg