Jin Roh Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Hej tänkte starta en liten flik för att få anime.se bättre. Så posta era förslag så kanske Adminárna ser just ditt!! Mitt första förslag är att en chat (kanske inte hör hemma här) vore trevligt. Mitt andra är, att vi borde få anime.se till ett riktigt comunity!? Mina tips. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 2, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Finns en chat sedan rätt länge tillbaka på IRC-nätverket Quakenet: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=615 And you're all welcome! <3 ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 19, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2006 Få Anime.se bättre? Ragga in fler användare. Nu kan det vara så att man inte har kollat forumen på typ två veckor, och när man glider in så finns det inte en enda ny tråd och typ totalt 5 nya inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Få Anime.se bättre? Ragga in fler användare. Nu kan det vara så att man inte har kollat forumen på typ två veckor, och när man glider in så finns det inte en enda ny tråd och typ totalt 5 nya inlägg. /agree till det, mitt gamla WoW-guilds forum är aktivare än anime.se :P Men jag gillar sidan så jag skriver på allt som intresserar mig för att hålla forumet igång =) Men ibland känns det som att jag behöver ett till forum, jag gillar att skriva mycket i forum så, jag har varit en del på animanga med fast jag vet inte nivån känns så barnslig där på nåt sätt om ni fattar vad jag menar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet oktober 26, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2007 bilder i bakgrunden och kanske liten start låt, när man kommer in på forumet(musik) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 26, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2007 Usch nej, Absolut inte. Musik får för det mesta hemsidor att verka väldigt amatörmässiga. Bilder i bakgrunden? Menar du dår där det är grått nu? Isf ännu mer usch enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 26, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2007 Bilder i bakgrunden? Menar du dår där det är grått nu? Isf ännu mer usch enligt mig. Såhär. Kanske? http://www.tv-tokyo.co.jp/anime/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 mmja kanske men kanske lite japansk-tempel eller ett "dvärg-träd" på ena sidan av en de gråa. Jag vet inte gav bara några ideér kanske när man sj. loggar in så hör man en klassisk slgverk i bakgrunden....bara exemplar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Tycker att det kan vara bra med en "markera den här tråden som läst" för har man inte varit online på ett par dar så är allt markerat och vissa trädar är man inte så intresserade av. Visst, man kan bara låta dem vara och sen när du loggar in igen så är de avmarkerade men ändå... en liten tanke :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Tycker att det kan vara bra med en "markera den här tråden som läst" för har man inte varit online på ett par dar så är allt markerat och vissa trädar är man inte så intresserade av.Visst, man kan bara låta dem vara och sen när du loggar in igen så är de avmarkerade men ändå... en liten tanke :) Tja, det finns en liten "Markera alla forum som lästa"-länk långt nere på forumindex. Är det något sådant du tänkt dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 typ men gärna till trådarna i sig, inte hela forumen. om det går ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 typ men gärna till trådarna i sig, inte hela forumen. om det går Men är det inte bara att läsa trådarna du vil och sen trycka på "Markera alla som lästa" (eller logga ut)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Jepp men, låter säkert jättelöjligt, men jag har inte vågat trycka på den... Har haft problem på andra forum att när man trycket på den knappen så reggas inte nya meddelande på flera dar. Men då vågar jag använda den precis som vanligt! Gott! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 30, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2007 bilder i bakgrunden och kanske liten start låt, när man kommer in på forumet(musik) Hemsidan drar redan på tok för många gigabyte för att jag skall ha råd med ännu mer om det skulle vara musik på, om ni vill ha exkta siffor så postar jag det någon dag, men det börjar närma sig 100gig i bandbredd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet oktober 30, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2007 Skulle det inte göra lite nytta låta forumet använda gzip? En stor del av det som skickas torde härrära från forumet där en stor del borde vara text. Då borde det det göra lite nytta iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 30, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2007 Skulle det inte göra lite nytta låta forumet använda gzip?En stor del av det som skickas torde härrära från forumet där en stor del borde vara text. Då borde det det göra lite nytta iaf. satt tillbaka det, måste fallit tillbaka från när jag uppdaterade eller lekte sist. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 typ en liiiiiiiiiiiiiiten ton när man loggar in skaddar nog inget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 typ en liiiiiiiiiiiiiiten ton när man loggar in skaddar nog inget. Bortsett från att det är totalt överflödigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 typ en liiiiiiiiiiiiiiten ton när man loggar in skaddar nog inget. Bortsett från att det är totalt överflödigt. Och grymt irriterande och något som anime.se aldrig kommer införa under denna tidsåldern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 5, 2007 Anmäl Share Skrivet november 5, 2007 Och grymt irriterande och något som anime.se aldrig kommer införa under denna tidsåldern. Hur vet du det? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Hur vet du det? ;) Frågan är inte hur jag vet det, frågan är hur du inte vet det. ; ) :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Jag tycker att den här ska gå runt så länge man besöker forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Jag tycker att den här ska gå runt så länge man besöker forumet. :D Jag har den fortfarande som larmsignal på min mobil. Har vaknat av den lilla melodin i över ett år nu =p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Jag tycker att den här ska gå runt så länge man besöker forumet. Åhhh, fan va trevligt om ni fixar det! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 6, 2007 Anmäl Share Skrivet november 6, 2007 Jag tycker att den här ska gå runt så länge man besöker forumet. Min hjärna skulle explodera efter 10minuter lyssnande av den där slingan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg