Gäst Ronin Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 animen i kill bill om den där tjejens uppväxt är nog den blodigaste animen jag nånsin sett! Nån som håller med? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Berserk är lite värre va? Sen så sprutar det rejält blod i Blood: The Last Vampire, det är samma studio (Production I.G) som har gjort den filmen och anime klippet i Kill Bill :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Verkligen inte, det finns jäkligt mycket blodigare scener, 2 bra exempel redan givna. Hellsing är väldigt blodig. Och det är bra... >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 kan bara säga att jag gillar klippet jävligt mycke.. o så förbaskat snyggt det är oxo.. *shiver* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Tycker ni Berserk är blodig har ni inte sett Hokuto no ken-långfilmen. Den gjordes innan japanerna införde ganska strikt censur på animation. Herreminje vad den är blodig. Fy bubblan, farao och alla deras mostrar. Det finns till och med stora skämt på hur Berserk censurerats i animéversionen. Favoriten var att Zodd fått brallor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Tycker ni Berserk är blodig har ni inte sett Hokuto no ken-långfilmen. Den gjordes innan japanerna införde ganska strikt censur på animation. Herreminje vad den är blodig. Fy bubblan, farao och alla deras mostrar. Det finns till och med stora skämt på hur Berserk censurerats i animéversionen. Favoriten var att Zodd fått brallor. Haha jag vet :) Scenerna i de sista avsnitten är också rejält censurerade om man jämför med mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ronin Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 ok....har inte sett nån av dem där men funderar på o köpa nån Hellsing anime.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 ok....har inte sett nån av dem där men funderar på o köpa nån Hellsing anime.... lite ot men det tycker ja att du ska göra...hellsing animen är väldigt bra...ser på den igen för fjädre gången på två månader... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Beror på, om det inte finns något du hellre villa ha så köp den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Nu har jag en fråga, jag har nyss sett kill bill vol 1. på whs. Men jag har tidigare sett den någon annanstans minns inte exakt var och när men den anime-versionen av hennes uppväxt verkade ganska mkt amrikanskt-tecknad på något sätt tycker jag. Finns det två versioner av den eller är mitt minne snett? Jag har nämligen för mig att versionen som jag sett innan var annorlunda men det är det jag inte riktigt minns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 ok....har inte sett nån av dem där men funderar på o köpa nån Hellsing anime.... lite ot men det tycker ja att du ska göra...hellsing animen är väldigt bra...ser på den igen för fjädre gången på två månader... Jo Hellsing är mycket bra, även om tecknarstilen ändras ganska så rejält till och från. Grymt härligt soundtrack också. Även om jag gillar westerngitarrerna i Trigun bättre.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KinoZ Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 men den anime-versionen av hennes uppväxt verkade ganska mkt amrikanskt-tecknad på något sätt tycker jag Påminner lite om Animatrixs filmer tycker jag. Speciellt "Kid's Story" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 23, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 Men är det något ändrat? eller minns jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 23, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2004 tror inte att dom ändrat på nåt. Verkar lite väl mycket jobb i onödan i så fall tycker jag. men man vet ju aldrig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 ok, då minns jag fel då :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg