Gäst Dempa Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 wiie ;) mycket fin sida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Man tackar. Och välkommen ska du vara. :) Eftersom du var först så kan vi bygga vidare på den här tråden. Vill ni starta nya trådar i samma andra så gör det HÄR. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 yay Nice att den äntligen är uppe.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R0bin Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Äntligen är den uppe! Jag har väntat som ett djur! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carlan Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 men frågan är vad äre vi har väntat på? just nu är det väl ganska långt från nordens största anime community :P men det blir väl säkert det. hoppas sidan artar sig >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ööh... glömt att läsa reglerna? :P Se till att placera tråden i rätt forum ;) Men nu då jag ändå svarar kan jag ju också ta och dela glädjen, Tackar för att ni slår upp portarna! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erox Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag väntat och längtat as länge efter den här sidan. Det är riktigt gött att den är uppe nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 mycket trevligt att se sidan uppe. jag kan inte säga att jag har väntat så väldans. jag har ju inte vetat speciellt mycket om sidan men jag hoppas att den ska bli något riktigt bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag trodde aldrig sidan skulle komma upp :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Det var på tiden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirage Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Äntligen är den uppe! Trodde den aldrig skulle läggas upp! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Äntligen uppe! Jag var bland dom första som upptäckte detta. Weee! Är här redan första dagen!! Wee! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Trevligt trevligt, vi får se vart denna communiityn leder nånstanns (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Trevligt trevligt, vi får se vart denna communiityn leder nånstanns (?) tsss försök vara positiv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Trevligt trevligt, vi får se vart denna communiityn leder nånstanns (?) tsss försök vara positiv :) Hoppas den leder till något bra.. Måste träna på inför ett prov nu dock.. Ses, kommer vara här imorgon.. Ska försöka rita något imorgon lägga upp också. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AtTheBronze Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Trevligt att sidan har kommit upp nu, Tomas! Roligt att man fått ett svenskt forum att skriva i :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 tack dahlin och de andra ! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Faktiskt riktigt soft sida! Aktivt forum också än så länge :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Coooolt!! ^^ B) Måste ju bara bidra med ett inlägg i den allra första tråden!! ^^ ;) En väldigt stor ära faktiskt....haha!! ^^ :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 OJ denna har jag inte sett! bättre sent än aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 hmmm... jag skrev ju ett inlägg på denna tråden innan! Vart kan det ha tagit vägen? :S nåja.. jag får väl skriva om det.. :| Grymt.. Är detta den allra första tråden på detta forumet!? ;) Då måste man ju bara bidra med ett inlägg själv då, en stor ära faktiskt!! ^^ :) Hoppas att alla kommer att få det jätte roligt på denna sidan, och ha det super bra alla animefrälsta!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 ååå... nu är mitt första inlägg tillbax igen??? :S (det ligger ju bara två steg upp över mitt andra inlägg som ligger över detta inlägget....hehe....krongligt, eller vad!?) nåja....snacka om sjukt iaf! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Varför tog det sån tid för sidan att komma upp egentligen? Det stod ju sommaren 2003 och nu e det våren 2004 =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Varför tog det sån tid för sidan att komma upp egentligen? Det stod ju sommaren 2003 och nu e det våren 2004 =/ Läs här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg