sepeMuLLe Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Okej, jag har ett problem med OC... Jag använder en Graphire 3. (A6 buhu). och när jag använder den på OC så blir sträcken ca 4 cm nedanför själva penseln.. vilket är störande ^^. Nån som har en idé ? till saken hör att när jag använder min vanliga lasermus så funkar det som det ska.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 om problemet bara ligger i OC så är det antagligen fel på OC lr nån cpinställning, testa installera om, alt ladda ner nytt? blir så för mig med ibland, men det fixar sig när jag bootar om OC. Aldrig så mkt som 4cm off dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Glöm inte bort att köra wacom.reg i openCanvas mappen. (program/portalgraphics) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 ok, good ska testa det.. kör reg filen igen.. det kanske inte ville sig rätt inann :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Asså, nu är jag less... :( Nu har jag testat 3 versioner av OC och inget funkar med min graphire 3 classic... seriöst.. jag behöver fet hjälp ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Nu blir jag snart förbannad :( Ingen tycks veta vad man kan göra åt problemet, flera tycks ha det... men har även träffat en del som har "graphire 3 classic" och kan köra OC v. 1 utan problem.. medans jag inte kunde... fattar inte! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 typ... skaffa painter annars, snarlikt OC, nästan =( jag tycker det är roligare att skissa i iaf! fast använder OC fortfarande av sentimentala skäl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 okej, bra! :) men vad heter det mera än Painter? ^^ och är de freeware eller ska man köpa ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Corel Painter, kostar multum, fast det finns ju andra sätt att skaffa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Har också OC och en Graphire4 A6. Aldrig varit några problem, så jag är ledsen men kan inte hjälpa dig:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg