Nuudoru Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Finns det ingen grupp eller något sånt med folk som gillar anime och manga i kalmar? Skulle vara kul om man kunde fanns. Eller någonstans i närheten av kalmar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Ser gärna att det händer något i Kalmar. Diskuterat möjligheter med en tjejkompis och vi funderar på att ta saken i egna händer, och åtminstone ordna en mindre anime/j-pop visning av något slag. Filmmaterial finns det gott om. Det enda som saknas är lämplig plats, (ska nog kunna ordnas) samt visat intresse från eventuella besökare. Men som sagt, det blir nog ganska litet till att börja med. Och om det går i hamn kan man alltid gå vidare med något större senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Åhå, låter skoj. Bor ni i kalmar eller bor ni lite utanför? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 1, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2006 Jag studerar i kalmar, och bor ungefär en kvarts bilresa därifrån. Men det är som sagt där jag spenderar större delen av min vakna tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2006 Men om ni startar något och behöver lite hjälp så kan jag gärna tänka mig att hjälpa till. Och jag blev ganska förvånad igår. Jag gick på min första japanska lektion, och såg att det fanns personer som var över 12 år och gillade manga. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Visst, kan nog behövas. Hör av mig isåfall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet mars 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Kom på att jag kanske borde lämna ut min mail så du kan kontakta mig också. ^^, TobbeArvidsson@hotmail.com Den kan du skicka till om det är något, det är även min msn så du kan adda den om du vill snacka smidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg