Hampe Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 YES! Sverige vann hockeyn! Sitter själv och skakar av glädje för tillfället! VAd tycker ni om sveriges insatser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Dålig insats genom turneringen (finnarna var ju bättre) men fan va skönt att dem vann när det gällde! Det här var våra kronor värda :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 finnarna goes PWNED!!!!11 kan inget om hockey :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Fan vad härligt, satt hemma och hoppade i soffan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 gött att vi vann, men eftersom jag inte är någonstörre sportfantast så brukar jag inte följa Hockey/fotboll/etc. inte ens i så speciella sammanhang som detta :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Betedde mig ungefär som docster under de sista fem minuterna, skillnaden var att jag stod i soffan och hoppade. Tror jag gick hårt mot ett antal fjädrar men är det OS final så är det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Så nu ska jag behöva läsa om det här i tidningarna några månader framöver? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 EXTRA NYTT: UNG SVENSK MISSHANDLAR DUNKUDDE UNDER OS-FINALEN I HOCKEY. GÄRNINGSMANNEN ÄR FORTFARANDE PÅ FRIFOT. HAN ÄR BEVÄPNAD OCH ANSES VARA FARLIG FÖR ALLMÄNHETEN. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Så nu ska jag behöva läsa om det här i tidningarna några månader framöver? Imorgon, sedan är det bortglömt skulle jag tro. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Imorgon, sedan är det bortglömt skulle jag tro. ;) Hur kommer det sig då att det fortfarande dyker upp saker som hände för flera år sedan? :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Årskrönikor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Jaha.. Är det OS nu? Seröst. Kul att de tog guld eller nåt.. Fast ja.. Bra att sätta finnarna på plats och visa att de trots allt är lillebrorslandet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Var förbannat nervös under de sista två minuterna... Iaf väldigt roligt att vi tog OS Guld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Självklart är det kul att Sverige tog guld den här gången. Och det kommer antagligen alltid kommas ihåg precis som att det var Kanada? Eller vilket land det nu var som tog Os-guld i hockey förra gången. ; ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Spelar ingen roll tycker jag, var ju trots allt inte jag som tog guldet så varför ska jag bli gladare om svenska laget tar det än det finska eller ett annat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Spelar ingen roll tycker jag, var ju trots allt inte jag som tog guldet så varför ska jag bli gladare om svenska laget tar det än det finska eller ett annat? Klockren kommentar! Känner faktiskt ungefär likadant. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Bra grejer detta. Känner mig dock lite dum, var nära gå ner och sätta 50kr på matchen, 3-2 till Sverige. Men jag hade varit ute och "gjort slut på energi" dagen innan så jag orkade inte gå de stackars 50 metrarna ner för tippa på matchen :( och som den arbetslöse jag är så hade de extra pengarna suttit fint i fickan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet mars 9, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2006 Själv var man i thailand och hoppade i sängen (dom hade ingen soffa i mitt hotellrum) de sista minuterna. Efter att vi hånat alla finska spelare i tur och ordning när det tog emot sina sivermedaljer med besvikelse gick vi ut och hånade alla finska turister vi kunde hitta också. :D Roligaste OS-guldet jag varit med om. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg