kakan Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Nu har även jag skaffat mig mitt exemplar av AC:WW, timmarna kändes som minuter när jag låg i soffan ^^' Har ungefär 10000 kvar av lånet på huset, har även fiskat en massa och donerat fisken till muséet! Kan inte spela just nu dock då ds:en laddar :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Men arrgh!! Väntar så jag dör på mitt spel. =( Kan det inte dyka upp någong gång... >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Min vänkod: 2835-3667-5818 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Fick mitt ex precis innan Uppcon, blev inte så mycket spelande av då men nu efteråt så har jag spelat som en galning. ^^ Har bla. uppgraderat huset en gång (har typ 100.000 kvar på lånet -__-), fixat schysstaste inredningen (Lovely-serien 4tw! XD fast skulle kunna döda för fairytale-grejset, har bara mattan men verkar sööött :O) osv. osv. ^^ Vet dock inte om jag vågar mig ut på internet än. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 19, 2006 Anmäl Share Skrivet april 19, 2006 jag vet hur man kan vinna en Animel crosing till DS men då får man tåla tt den är på Tyska men det är nog det flästa som kan det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Och när ni har börjat håva in lite mer pengar (när ni har en sisådär 25000-50000) så kan ni ju alltid beöska Nook Bay: http://nookbay.com/ SkuttyWan: På ovanstående länk kan du nog hitta fairytale-setet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Köpte Animal Crossing: Wild World igår. : D Har inte hunnit spela så där jätemycket ännu men ska nog göra det nu. Förstår inte hur man ska få igång "internet" till den bara, får ta och läsa lite nogrannare. : O Usch vad jag älskar Animal Crossing. x3 EDIT: Namn: GinGirl Stad: Ohu Vänkod: 4166-8119-3551 Är väl bara vänkoden som behövs men iallafall. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ai Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 Har äntligen fått wi-fi att funka :P Namn: Alina Stad: Old Town Min friendcode: 3136-0170-6654 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 9, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2006 Sådär. Nu har jag tryggat mitt AC:WW köp genom en prenumeration på tidningen Player1.Skrivet: 28/2 -06 19:55 Oj, ett paket i brevlådan. ^^ Fint med tanke på att det egentligen skulle skickas två veckor efter betald prenumeration. Bra jobbat IDG. Skrivet: 9/5 -06 15:53 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg