Rich Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Hittade ingen tråd som behandlade enbart detta spel, så här är en! I alla fall, igår damp en trevlig avi ner i min brevlåda... Återkommer när jag spelat lite mer. Hittills har jag bara presenterat mig för en taxichaffis som tror att jag är en dam vid namn Rich. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Ska beställa spelet i morgon. Har höga förväntningar :) Ha så kul med spelandet och säg vad du tycker !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Såg att du beställt från Liksang (import) så jag undrar.... Kan inte så mycket om den bärbara konsolmarknaden... Är det regioner på NDS? Alltså, kan man spela ett japanskt spel på en europeisk DS? Funderar på att någon gång skaffa mig en DS och då kanske man skaffar Animal Crossing. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Såg att du beställt från Liksang (import) så jag undrar.... Kan inte så mycket om den bärbara konsolmarknaden... Är det regioner på NDS? Alltså, kan man spela ett japanskt spel på en europeisk DS? Funderar på att någon gång skaffa mig en DS och då kanske man skaffar Animal Crossing. :) DS är regionsfri ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Kommer införskaffa mig ett exemplar av AC:WW så småningom. Kanske till och med orkar vänta tills Europa släppet. Denny: Ja, NDS är helt regionsfri. Rich: En idé. Skulle du kunna uppdatera ditt första inlägg med din vänkod när du fått tag i den så kanske vi kan försöka få ihop en lista av något slag, liknande den i MK:DS tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Har själv haft det snart i två månader nu (fick hem det några dagar efter nyåret) och är väldigt nöjd med köpet. Har dock inte kunnat köra wi-fi på evigheter. donglen är död och jag har inte orkat köpa en ny (fick dock pengarna tillbaka för donglen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Kenshin: Absolut! Skall återkomma efter jag spelat ett tag. Denny: Det är precis som de andra säger. N DS är "regionsfri". Bankoiia: Jo det kan jag göra, när jag hittat den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Svar till alla; NDS + Regionsfri = heläg. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Har lirat lite nu. Har jobbat klart i spelet nu och har t.om en date! Skall möta henne imorgon hemma hos mig 08:00. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Skall möta henne imorgon hemma hos mig 08:00. :D Har Animal Crossing blivit ett matchmakingspel sedan det flyttade från GC till DS!? o.0 Please, post all the details later... including pics! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Skall möta henne imorgon hemma hos mig 08:00. :D Har Animal Crossing blivit ett matchmakingspel sedan det flyttade från GC till DS!? o.0 Please, post all the details later... including pics! Vet inte om man kan kalla det date iofs... :) Pratade med en kanin-tjej och hon ville komma över till mitt hus och checka läget. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 jag har fortfarande inte fattat hur online fungerar till ds:n, men animal crossing verkar coolt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2006 Bankoiia: Invånarna brukar ville komma hem till en och kolla hur det ser ut. Oftast brukar dom ge en gåva för besväret. (om du håller tiden då :P) Dread: Du kopplar helt enkelt upp dig till din dongle/wlan, men du måste ha en persons så kallade Friend Code, för att du skall kunna beöska dennas stad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Yay, äntligen betalat av första skulden på huset. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Jag ska köpa detta spel så fort det kommer till Sverige. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Äh, låna morsans kreditkort och beställ från lik-sang.com, hur säkert och bra som helst. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet februari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2006 Äh, låna morsans kreditkort och beställ från lik-sang.com, hur säkert och bra som helst. :) Pallar inte impotera, jag litar inte på posten. Även om det aldrig har hänt att jag inte har fått sakerna. ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Sådär. Nu har jag tryggat mitt AC:WW köp genom en prenumeration på tidningen Player1. Fyra nummer av tidningen plus Animal Crossing för 398:- är inte så illa med tanke på att det med största sannolikhet kommer vara minst en hundralapp dyrare i en affär som GAME. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Sådär. Nu har jag tryggat mitt AC:WW köp genom en prenumeration på tidningen Player1. Fyra nummer av tidningen plus Animal Crossing för 398:- är inte så illa med tanke på att det med största sannolikhet kommer vara minst en hundralapp dyrare i en affär som GAME. Jäkligt bra erbjudande, betalade själv 370 kr för importen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Hursomhelst lyckades jag fånga några nya fiskar samt någon insekt (var det en spindel månne?) idag, damt att jag fångat massor av fjärilar bin, och en nyckelpiga dom tidigare dagarna. Jag såg även UFO:t men jag hade inte slangbellan på mig så något nerskjutande blev det icke. Och idag fyllde man år! o/ Så min äldsta granne PeeWee kom med tårta :D Sedan har man inhandlat diverse saker nu när det är loppmarknad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Btw. Kan man besöka varandras städer via LAN, eller är WiFi den enda möjligheten? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Hursomhelst lyckades jag fånga några nya fiskar samt någon insekt (var det en spindel månne?) idag, damt att jag fångat massor av fjärilar bin, och en nyckelpiga dom tidigare dagarna.Jag såg även UFO:t men jag hade inte slangbellan på mig så något nerskjutande blev det icke. Och idag fyllde man år! o/ Så min äldsta granne PeeWee kom med tårta :D Sedan har man inhandlat diverse saker nu när det är loppmarknad! Har köpt min slangbella fick men lyckats se något i himelen. :( Hade loppmarknad igår btw, lyckades fynda en TV med inbyggd video. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 För dom som vill ha lite extra läsning: http://www.gamecore.se/forum_read.php?id=355041&forum=4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Beställde från Webhallen igår (438kr inkl frakt, helt OK för att vara svenskt pris :P), så kommer börja spela som en galning i veckan ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 2, 2006 Anmäl Share Skrivet april 2, 2006 Jag är lite sur eftersom jag inte har wi-fi eller en dongle hemma :< No visiting other towns for me Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg