Bankoiia Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Så har Bankoiia till slut fått tag i en PS tvåa och behöver därför tips om vad han ska fylla mitt nystartade bibilotek med. Äger än så länge bara ICO som inte ens hoppat ur sin plastklädsel än, och planerar ett köp av We <3 Katamary. Men han behöver mer trevliga spel att förgylla bokhyllan med. Obligatoriska måsten, och sådant i den stilen. Kan tilläggas att han uppskattar alla genrer utom realistisk racing och mainstream sport. Tips uppskattas då Bankoiia eventuellt kommer gå lös på Tradera samt aggresivt rota i GAMEs rea lådor, och då känns det bra att ha några riktlinjer tycker han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Skaffade mig en PS2 i somras och har bara köpt ett par spel till den. Rekommenderar dom dock. Silent Hill 2 Final Fantasy X Guilty Gear X Ys: The Ark of Napischtim Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Guilty Gear X Satsa på den nyare versionen, X2, dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Final Fantasy X och X-2 Tales of Legendia Resident Evil 4 Metal Gear Solid 3: Snake Eater är väl ett par spel jag rekommenderar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Kingdom Hearts :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 inte final fantasy x-2... men final fantasy x är en bra upplevelse. Zone of the enders 1 och 2 är underbara spel. Kingdom Hearts är också ett toppen spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Soul Calibur 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Har inte spelat så många PS2-spel, men Shadow of the Colossus (av ICOs skapare) och Xenosaga tyckte jag var bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 REZ (om du lyckas få tag på det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Gör noteringar. ^^ Final Fantasy X verkar dock bli svårt att få tag på nytt. Men det kanske finns någon här som tröttnat på sitt exemplar och har lust att få en slant för det? Zone of the Enders kan jag låna av en bekant, men kommer utan tvekan leta upp Kingdom Hearts. Hur kunde jag ens glömma det! Kenshin: Finns/kommer Tales of Legendia i PAL version? Det enda jag hittat är US. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Ah.. tänkte inte på det. Vet faktiskt inte.. :/ Ber så mycket om ursäkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Jag tycker Jack & Ratchet and clank spelen är bra :) Baldurs gate 1 & 2 är mkt bra spel också :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Final Fantasy X verkar dock bli svårt att få tag på nytt. Men det kanske finns någon här som tröttnat på sitt exemplar och har lust att få en slant för det? Nytt som i obegagnat eller nytt som i icke platinum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Guilty Gear X Satsa på den nyare versionen, X2, dock... Om man kan, så satsa hellre på X2 #Reload. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Guilty Gear X Satsa på den nyare versionen, X2, dock... Om man kan, så satsa hellre på X2 #Reload. Dock har jag för mig att X2 #Reload är exakt samma som vanliga X2 (Bortsett från annorlunda omslag) eftersom det inte har något internet-stöd, som Xbox-versionen har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Guilty Gear X Satsa på den nyare versionen, X2, dock... Om man kan, så satsa hellre på X2 #Reload. Dock har jag för mig att X2 #Reload är exakt samma som vanliga X2 (Bortsett från annorlunda omslag) eftersom det inte har något internet-stöd, som Xbox-versionen har. Nä. X2 #Reload har en hel del ändringar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 3, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2006 Åhå, fränt. Får försöka skaffa det någon dag då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Final Fantasy X verkar dock bli svårt att få tag på nytt. Men det kanske finns någon här som tröttnat på sitt exemplar och har lust att få en slant för det? Nytt som i obegagnat eller nytt som i icke platinum? Nytt som i obegagnat. Spelar ingen roll om det skulle betyda platinum eller ej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Jajustja, Burnout 3 är också ett givet köp. We Love Katamari rekommenderas också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 5, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 Final Fantasy X verkar dock bli svårt att få tag på nytt. Men det kanske finns någon här som tröttnat på sitt exemplar och har lust att få en slant för det? Nytt som i obegagnat eller nytt som i icke platinum? Nytt som i obegagnat. Spelar ingen roll om det skulle betyda platinum eller ej. Play.com skall väl få in det någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet mars 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2006 We Love Katamari rekommenderas också. Jo, det har jag tänkt att skaffa nu i veckan om allt går väl. Fått chans att testa det en smula och jag blev förälskad på stört. ^^ LizZiGicLae > Får hoppas på det, även om "out of stock" ofta betyder samma sak som "out of print"... :/ < Btw, är substance alt. subsistence utgåvorna av MGS spelen nödvändiga, eller klarar jag mig på originalen utan att missa något väsentligt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 6, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2006 LizZiGicLae > Får hoppas på det, även om "out of stock" ofta betyder samma sak som "out of print"... :/ Jo, men Play.com brukar säga "Sold out" om spelet inte kommer komma i lager igen. Så när det står "Temporarily out of stock" där, så är det oftast det som gäller också. Btw, är substance alt. subsistence utgåvorna av MGS spelen nödvändiga, eller klarar jag mig på originalen utan att missa något väsentligt? Egentligen kan du klara dig utan båda, men speciellt i treans fall skulle jag nog rekommendera att du väntar på Subsistence. Utöver massor med minispel får du dessutom ett onlineläge och bättre kamera som du själv kan styra. (Tro mig, den är ganska jobbig i originalet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg