Hoppa till innehåll
Anime.se

Hjälp sökes

Kenshin
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hade tänkt inskaffa ett nytt DS spel nu i helgen men jag har faktiskt ingen aning om vilket spel jag skulle vilja ha :/

Skulle ni kunna tipsa mig om bra spel till NDS?

Jag har förövrigt spelen

Asphalt urban GT

Mario Kart DS

Castlevania DoS

Metroid Pinball

Och även Metroid prime hunters demot som följde med maskinen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför inte importera? Det är både billigare och förpackningarna är snyggare (tänker i förstahand på hur förpackningen till Animal Crossing WW kommer se ut i Europa. Rosa och hemsk)

Animal Crossing är ett trevligt spel faktiskt. Kan man sitta med en stund.

Själv importerade jag ju Electroplankton för nån vecka sen. Härligt helskumt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jump Superstars var sådär, inget som jag satt med en längre tid...

Vilket kanske var faktorn som ledde till att jag åkte ur turneringen direkt på senaste Uppcon. ^^;

Hur som helst, om du missar Phoenix Wright så är det bara för tråkigt ju. Mer briljant dialog i ett DS spel, finns bara inte. Den är personlig, smart och omväxlande. Att knäcka folk bakom vittnesbåset psykiskt är dessutom oslagbart kul!

Kom dock på att det inte finns fler US utgåvor då spelet gått ur tryck, men det släpps i Europa den trettioförsta Mars.

phoenixwrightaceattorney200505.jpg

Det kanske inte kommer som någon större överraskning att detta spel är min absoluta gullegris nummer ett. <3 <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter