Kenshin Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Jag hade tänkt inskaffa ett nytt DS spel nu i helgen men jag har faktiskt ingen aning om vilket spel jag skulle vilja ha :/ Skulle ni kunna tipsa mig om bra spel till NDS? Jag har förövrigt spelen Asphalt urban GT Mario Kart DS Castlevania DoS Metroid Pinball Och även Metroid prime hunters demot som följde med maskinen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Kan du tänka dig att importera? Isåfall rekommenderar jag följande: -Osu Tatakae Ouendan -Gyakuten Saiban/Phoenix Wright -Trauma Center: Under the Knife Annars kan du nog plocka upp Another Code för några hundralappar på GAME, det är också rätt trevligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Jo, jag har haft funderingar på Phoenix Wright. Går väl att importera från USA om jag inte har helt fel? Vill ju helst inte importera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Men samtidigt vet jag inte om det är ett spel för mig.. ett spel endast uppbyggt av konversationer kanske inte passar mig. Animal crossing kanske :o jag är kluven.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Varför inte importera? Det är både billigare och förpackningarna är snyggare (tänker i förstahand på hur förpackningen till Animal Crossing WW kommer se ut i Europa. Rosa och hemsk) Animal Crossing är ett trevligt spel faktiskt. Kan man sitta med en stund. Själv importerade jag ju Electroplankton för nån vecka sen. Härligt helskumt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 är ds:n regions fri? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 öh, ja. från och med Game Boy Advance har dom flesta handburna varit regionsfria. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 okej... är inte så insatt i de bärbara konsolerna nu förtiden. har dock planer på att investera i en ds, då den är betydligt billigare n psp:n och att det kommer en del intressanta titlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 hm... förr eller senare måste man väl testa att importera. Vet inte om morsan bli så glad dock. Tror inte hon gillar att importera, varför jag fått för mig det vet jag inte men det bara känns så :o Funderar förövrigt på Jump Superstars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Jump Superstars var sådär, inget som jag satt med en längre tid... Vilket kanske var faktorn som ledde till att jag åkte ur turneringen direkt på senaste Uppcon. ^^; Hur som helst, om du missar Phoenix Wright så är det bara för tråkigt ju. Mer briljant dialog i ett DS spel, finns bara inte. Den är personlig, smart och omväxlande. Att knäcka folk bakom vittnesbåset psykiskt är dessutom oslagbart kul! Kom dock på att det inte finns fler US utgåvor då spelet gått ur tryck, men det släpps i Europa den trettioförsta Mars. Det kanske inte kommer som någon större överraskning att detta spel är min absoluta gullegris nummer ett. <3 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Jasså, det släpps i europa? Då väntar jag tills dess och kommer säkerligen köpa det när det kommer ut här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Annars så har vi alltid Daigasso! Band Brothers. Riktigt roligt musikspel och troligen ett av dom roligare multiplayer. Animal Crossing: Wild World. Tetris DS (har inte kommit ut än, men påpekar det iaf. ;) ) Och till sist Mario & Luigi: Partners in Time. (btw. så är wikipedia teh shit :) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2006 Det blir nog Animal Crossing för min del. Tänkte beställa i morgon. Tack för all hjälp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg