Gats Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 undrar om man kan köpa denna serie på någon sida?? eller måste man ladde ner den.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 eller måste man ladde ner den.... :D . Här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gats Skrivet februari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 och jag antar att den bara har japansk tal utan eng subs?..fattar ändå noll av all text ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Mm, Basilisk är förvisso licenserad men stötte inte på någon R1 DVD på amerikanska amazon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gats Skrivet februari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 du vet ingen annan serie som kan köpas i sverige..samuraj stuk..typ kenshin ninja scroll samurai schamploo...osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 du vet ingen annan serie som kan köpas i sverige..samuraj stuk..typ kenshin ninja scroll samurai schamploo...osv Samuari 7 finns ju http://www.axelmusic.com/productDetails/704400058028 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 du vet ingen annan serie som kan köpas i sverige..samuraj stuk..typ kenshin ninja scroll samurai schamploo...osv så vitt ja vet så finns dem flesta du rabblade upp att köpa i Sverige, utom möjligen kenshin som jag tror fortfarande är på g. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gats Skrivet februari 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 så jag antar att Basilisk inte går att få tag på annat än att man köper den från japan..men då får man inte några subs?.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 så jag antar att Basilisk inte går att få tag på annat än att man köper den från japan..men då får man inte några subs?.... Du får vänta på den amerikanske releasen, borde släppas snart. Om du vill ha tips om liknande serier/filmer så borde du fråga här: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2746 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg