Norrlänningen Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 jag försökte göra min första teckning av en hel person, och inte bara huvvet, här e resultatet... äntligen så kan mina teckningar stå upp, eller?? kritik?? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 bra teckning men det ser ut som han svävar för fötterna är lite konstigt vinklade och skuggan på brösten e lite långt ner och så ögon kanske det skulle kunna vara mer konturer i annars är den jätte bra..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 ok, jag ska ändra det sen :P heh det blev mindre kritik än väntat för att vara min första gång att teckna kroppen jo jag vet inte heller ännu hur jag ska rita fötterna men det e en träningsak, och jag e skit på att teckna små ögon ^^'' ((en till träningssak)) :D sen tkr jag själv att händerna blev rena katastofen :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 ser bra ut, förutom att fötterna verkar peka nedåt. Han svääävar i luften :S Annars är det bara göra som mig... träääna på :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Lite korta ben möjligtvis... känns det som. Och huvudformen som inte verkar helt symmetrisk. Annars tycker jag att det ser bra ut. Det är bara att kämpa på! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Nice:D Det ser ut som figuren hänger i luften.. Kanske var meningen? Iallafall så var benen lite korta och armarna hängde lite stelt. Ena armen ser också ut att vara längre än den andra.. Allt ja kunde se nu :) Gött att du klan rita hela kroppar nu! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Det ser ut som om du antingen tecknat väldigt smått (och scannat in jättestort) eller använt en väldigt trubbig blyertspenna. Rita lite större/vässa pennan till att börja med^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet april 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Det ser ut som om du antingen tecknat väldigt smått (och scannat in jättestort) eller använt en väldigt trubbig blyertspenna. Rita lite större/vässa pennan till att börja med^^ jag får inte till dedär med scannern så bra den scannar jämt för stort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 Med dagens fantastiska nya teknik går det att förminska bilden efter att man scannat in den på datorn har jag hört rykten om ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet april 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 *visslar oskyldigt, och försöker smyga därifrån* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg