Doddis Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Tog mig ett tag att hitta tillbaks hit till senimet. Men nu är jag ju här, och med det ska jag fira med en liten kladdig bild jag gjorde igår kväll. http://img.photobucket.com/albums/v699/Doddis/mage.png ingen näsa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolftail Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Hm...inte så illa...du behöver öva lite på anatomin osv tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 hm... lite gran kanske. Men om du tänker på hans armar är det mer så att han har en pösig tröja på sig. viklarna var kanske lite små elaka på den fronten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 hm... lite gran kanske. Nope, eh hel del, ta det inte fel, alla måste starta nånstans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Det tydligaste felet jag tycker är att armarna sitter framför kroppen.. Och håller med om att du måste träna Mycket på anatomi :) Molnen och solen kan du inte ha laggt ner mkt tid på =) Inte spänt menat. Annars gillar jag håret och vapnet :) det snyggaste i bilden tycker jag + att man ser tydligt att han står i vatten:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg