Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jag måste ha hjälp med min avatar! jag har försökt och försökt det är många som försökt hjälpa mig men jag hittar ingen bild! jag vore grymt tacksam om någon kunde fixa en bild åt mig... :| ........ :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Tycker du om rei ayanami? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 jomenvisst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 jag har inga krv på vad det ska vara jag vill bara ha en bild som fungerar... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 http://www.avatarity.com/avatar.php?aid=481 söt avatar med rei i bandage. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 ok.... tack tack! skicka den så snart du kan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 höger klicka på bilden, spara bild som... sedan lägger du den var du vill sedan upploadar du den till anime.se , okej? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 ok jag fattar... tack igen! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiko Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Kan du inte det tobe!?? Men jag håller med. Det var svårt. Ta en JÄTTe liten bild så funkar det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 ja tror kiko har skrivit på fel ställe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg