Dark-Olsson Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Hej! Har nyss börjat med det här spelet och är inte speciellt bra om man säger så.. Någon annan som spelar? SKulle behöva lite hjälp och tips! Kanske någon som kan donera något till en fattiglapp också? Heter Zippsy på gaia anyway! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 är alldeles säker på att det redan finns en gaia-o tråd.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Ett spel? Trodde det var mer som ett community som har en massa mini-spel..... Fast vem vet, jag kanske har missat något under de tre år jag varit på GaiaOnline. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Olsson Skrivet februari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Japp du har då rätt Danny ;) Men ursäkta om jag la tråden i fel forum och jag sökte faktiskt efter gaia trådar men hittade ingen. Så någon som spelar? Kontakta Zippsy! (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Hur kommer det sig att denna tråd är i TV- och datorspelssektionen? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Hur kommer det sig att denna tråd är i TV- och datorspelssektionen? :| Kanske för att Gaia är ett Onlinespel (dvs ett dataspel)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Sedan när blev Gaia helt och hållet ett onlinespel? Towns är inte precis vad som dominerar Gaia? :/ Forumen och clubs är väl större än allt annat. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 jag e med på den sidan :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joki Skrivet mars 17, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2006 var där förut.. -_-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg