Skatan Milla Skrivet februari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2006 Nu har Dead or Alive 4 funnits ute ett tag för oss 360 ägare och det har verkligen fått mig i ett riktigt dödsgrepp. Det går bara inte sluta spela det. Så då är frågan vilka andra här spelar DoA4 på internet, isf, vad är erat live konto så kanske vi kan köra en match eller två. Mitt är: Skatan Milla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Verkar inte som om många här har spelet. Själv så tänkte jag våga visa mig snart Online på Doa4 när skillsen gått upp. Måste träna först... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet april 4, 2006 Anmäl Share Skrivet april 4, 2006 nåt som liksom^^ Jag älskar alla Dead or Alive spelen men jag har Aldrig spelat Dead or alive 4 jag har aldrig råd med 360 men jag har hört att låterna är inte så bra... men jag gillar låterna på 2 ^___^mina favoriter charater är ( Tina Lan lee Gen fu Lee-Fang Ayane Helena och kasumi) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Alucar _89 Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 har spelet :D fast jag e inte så bra än men det ska nog gå ska köpa online nesta vecka^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 29, 2006 Anmäl Share Skrivet april 29, 2006 varav jag betalar hälften, jag lär ju använda det lika mycket(har inte haft råd att införskaffa en egen xbox en :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg