flaskis Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 :S lulz fin netsplit du hamnade i :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 :S lulz fin netsplit du hamnade i :D Jag var också där ensam antagligen samma tid. Himmelriket, alla(?) fick var sin kanal. Men den bästa splitten jag varit med om måste vara: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neeri Skrivet februari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2008 Blah, smidigt o svara i fel länkad tråd <_<; Edit* eller det gjorde jag visst inte. -skill- Svarade visst på något som va 2 sidor bakåt. Om det där att folk bara blir kickade utan anlending, Händer det fortfarande. Eller hänger jag bara inte med i svängarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Om det där att folk bara blir kickade utan anlending, Händer det fortfarande. Eller hänger jag bara inte med i svängarna? Det händer i princip inte. Varken i denna (inofficiella) kanal, eller den officiella. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neeri Skrivet februari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2008 Sweet, Då kanske man ska joina någon gång. Måste ta mig hem först. xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg