Sneakan Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Jag laddade ner mIRC och skrev in "#anime.se/forum", men det funka inte? du måste skriva /join #anime.se/forum Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Jag laddade ner mIRC och skrev in "#anime.se/forum", men det funka inte? du måste skriva /j #anime.se/forum fixat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omaka Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 You were kicked from #/j by BiTCH0R (correct usage is /j #channel - fags kicked: 263239) ? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bortflugenkossa Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 You were kicked from #/j by BiTCH0R (correct usage is /j #channel - fags kicked: 263239) ? :P Trevligt välkomnande ;). Själv har jag börjat hänga i #anime.se, men den kanalen har inget alls med detta forum att göra har jag förstått. Får joina #anime.se/forum när jag kommer hem då :>. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 You were kicked from #/j by BiTCH0R (correct usage is /j #channel - fags kicked: 263239) ? :P Hehe, jag blev också kickad. Auto på den killen/bot:en. du behöver inte skriva "#" någonstans, och absolut inte framför "/j". Bara /j anime.se/forum, sedan enter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Lyckades fixa det, det är tilochmed folk här. Fast alla verkar sova XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Måste orka skaffa IRC någon gång. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Så du skall skaffa ett protokoll? ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Du vet vad jag menar din lurk. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Måste orka skaffa IRC någon gång. >_> Jag hängde på irc 24/7 innan men nu är jag där inte alls. Endå bara DB och flaskis som skriver i #anime.se/forum eller va den hette^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Måste orka skaffa IRC någon gång. >_> Jag hängde på irc 24/7 innan men nu är jag där inte alls. Endå bara DB och flaskis som skriver i #anime.se/forum eller va den hette^^ Det är väl fler än vi som skriver :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrDoppis Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Jag skaffa de igår, var typ 4 inne som skrev ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Sådärja, nu är det kirrat. (: Använder Visual IRC, verkar vara en trevlig klient. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Jag använde noname, ska skaffa de igen när jag köpt ny dator:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Irssi är det enda rätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Irssi är det enda rätta. ... om man kör något sär-OS, ja ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Känns som att mitt mIRC är hetast i stan. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Irssi är det enda rätta. ... om man kör något sär-OS, ja ;) Hmmm, sär-OS? Själv kör jag Windows XP, du då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Jag använder KDE:s Konversation. :P Inte det bästa, men inte det sämsta. (Och man kan scripta med Python. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Irssi är det enda rätta. ... om man kör något sär-OS, ja ;) Hmmm, sär-OS? Själv kör jag Windows XP, du då? Då vill jag veta hur du lyckades lista ut instruktionerna på finska på hur man kompilerar irssi för win32 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Irssi är det enda rätta. ... om man kör något sär-OS, ja ;) Hmmm, sär-OS? Själv kör jag Windows XP, du då? Då vill jag veta hur du lyckades lista ut instruktionerna på finska på hur man kompilerar irssi för win32 :p Plz, använder putty för att SSH:a till min FreeBSD server som står i garderoben. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 no comments! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 Jag vill minnas att man kan köra BitchX på Windows, och det är ju ganska likt Irssi... :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Eftersom att alla vet att Rizon > Quakenet så har jag gjort en kanal där, för er som är intresserade. #anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg