Ushi Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Jag vill köpa DotHack vol.3 OUtbreak och 4 quarantine spelen till ps2. jag vill betala runt 300 spänn styck för dom.. kan även tänka mig att byta ut några gc/gba/ps2 spel för dom.. är det någon som vill bli av med Dot hack spelen så msg:a eller mejla mig på robert_elander@hotmail.com Tacksam för svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 jag råkar veta att dom finns på spelbutiken.se eller iaf fyran. dock är det lite dyrare än va du bjuder. sen så kanske du redan vet om det.. men a.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2006 Fyran finns på Discshop.se för 349 kr... Nu för tiden orkar inte ens moderatorer att fixa sina alldeles för långa länkar. FY! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 hmm oj.. jag läste fel.. på spelbutiken så kan du ju få dom för det du vill ha dom för..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet februari 16, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2006 jag måste ha tag på del 3 ;x men ingen affär/internet sida har det spelet DX slår vad om att ebay har det men nej tack :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet mars 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 Ursäkta att jag inte har svarat tidigare..men men... jo visst har dom spelen inlagda på spelbutiken..men bara 4:an.. Men vet någon var trean finns att få tag i?. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet mars 4, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2006 utanför EBAY skulle jag inte tro att det finns, om du inte finkammar typ varenda Game's begagnat hylla efter, så kan du kanske hitta det. men inte troligt. jag vill gärna ha tag på dom också men det är stört omöjligt, förutom del 4 som Spelbutiken.se fortfarande har, men nummer 3 går inte att få tag på nånstans utom Ebay verkar det som. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg