sepeMuLLe Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Okej, som vanligt har jag problem med mitt "3d ritande". Att kunna få nått att kännas som att det pekar mot kameran osv är nog min största nackdel och det gör att mina poser blir begränsade... Allt i väg av Guider, Tutorials och rena förklaringar över hur man bör tänka för att underlätta det skulle uppskattas! :) här är ett exempel på vad jag behöver hjälp med: (bilden är bara gjord för att illustrera typen av problem som jag har). http://img267.imageshack.us/img267/1889/image67xv.gif Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 9, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 Lär dig vanligt perspektivritande (byggnader och tjaffs) utan att använda linjal o.s.v. Då kommer det att gå som en dans med karaktärer. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2006 okey, tror jag kan det ganska bra, men kan öva på det mer. ^^ det som är svårt med det hela för mig är att det är "runda" former.. :S det gör det hela lite svårare :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg