grunt Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Det skulle vara kul med olika titlar vilka man kan uppnå igenom att ha haft ett visst antal inlägg. Har sett det här på flertalet olika forum och tycker att det är en kul grej. Skaffa det, en kul grej helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 mm tycker ja me...vore kul...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jo kul men det brukar resultera i spam och onödiga inlägg för att "stiga i graderna"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jo kul men det brukar resultera i spam och onödiga inlägg för att "stiga i graderna"... Lekparken uppmuntrar ju redan spammande för spammandets skull dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jo kul men det brukar resultera i spam och onödiga inlägg för att "stiga i graderna"... det är iofs sant...men spam går ju iofs inte heller komma ifrån...men det kan ju vara mindre...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Själv tycker jag att spammarna har en ganska fascinerad kultur;). Men spammande går oftast ut på att förstöra för nöjes skull inte för att öka sina grader. För om någon skriver massa onödig inlägg så kommer folk helt enkelt igonerar honnom/henne så orkar han/hon inte med längre och slutar vara på forumet. PROBLEM SOLVED!. och grader är allt lite roligt för skappas det någon slags dyrkan av oss veterans ifrån newbiesarna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 jag tycker inte det är så bra.... jag vet inte varför men det finns ju en risk för att vissa kommer att göra massa onödiga inlägg :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampie Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Som du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Som du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampie Skrivet maj 21, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 Jag har skrivigt totalt 10inlägg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 Jo kul men det brukar resultera i spam och onödiga inlägg för att "stiga i graderna"... Lekparken uppmuntrar ju redan spammande för spammandets skull dock... Men så rensar jag lekparken ungefär en gång i veckan också, och ordassocierings leken lite då och då. Så dom posterna försvinner efter en vecka ungefär. Spam acceptaras INTE på detta forum, varken på lekplatesen eller i något annat forum. Tom en lekplats behöver "regler" så som Docster så vackert uttryckte sig till mig under en chat för en tid sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg