Puhiceus Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Hittade en kul tråd på ett annat forum så jag skapar en liknande här. Vilken Pokemon valde du i ditt första Spel? Jag hade Pokemon röd och valde Charmander (han var för söt att ignorera :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Jag gjorde såhär: Jag tog Först Bulbasaur, sedan bytte jag ut den till en kompis, startade om från början, valde Squirtle, gjorde samma sak med den, började om från början, valde Charmander, sedan bytte jag tillbaka de två andra. Kom senare på att jag borde ha gjort samma sak med de andra, för då får man 150% exp istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Första gången jag startade upp min blåbärsversion valde jag Squirtle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Den första jag valde var Pikachu. o.o Pokémon Yellow var iallafall mitt första "egna" Pokémon spel. Men innan det så tog jag ibland min storebrorsas Pokémon blå, och då brukade jag välja Bulbasaur. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 om jag inte missminner valde jag squirtle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Jag hade pokémon blå, och min första pokemon var squirtle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Charmander, han var ju en drake :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Mitt första Pokemon spel var Pokemon Röd och jag valde Charmander... det är väl han med eldsvansen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Charmander har jag för mig det var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Hade Pokemon Yellow, tror jag det heter iaf, och var därför tvungen att ha Pikachu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Jag köpte den blåa-versionen och självklart valde jag då Squirtle, han var ju bara för ball. Sedan vill jag tillägga att jag senare köpte ett Game Boy Color med färgen gul, och fick då Sveriges flaggas färger när jag spelade på mitt Pokemon. Kalla mig gärna tuff. ha en bra dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Squirtle for life ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Själv FICK man den blåa versionen. Det blev Squirtle som blev min första pokémon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Själv vann man den röda versionen med en Game Boy color. Det skumma var att mina föräldrar hade köpt samma sak till mig i examenspresent som jag skulle få veckan efter ;S Jag valde faktiskt Bulbasaur som min första Pokemon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Charmander ftw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Bulbasaur 4 lyfe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 jag började med Pkmn guld och valde Totodile för att den e så förbaskat rolig i animen (tyckte det iaf när jag kollade på den) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2006 charmander is the shit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet februari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 Pokémon Blue, Squirtle :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Pokémon röd, Bulbasaur. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 26, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2006 Jag valde Squirtle of course! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlackTriger Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 haha jag och min kompis store brosa köpte spelet samtidigt så han kom på ett sätt att få alla tre ! jag minns inte riktigt hur vi gjorde men jag var runt 6-7 år då (13år nu) det var typ så här han tog nån sen sparade han i ett pokemon center sen skulle jag börja om o byta med han osv . sen när gjorde han lika dant mot mig gick galant :D (inte riktigt säker om det var så här) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Charmander.Har alltid älskat drakar,så det var ju klart man valde den! Lite extra onödigt info är att jag i mina andra PKMN spel valde Totodile och Mudkip.: o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 bulbasaur nough said Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 13, 2006 Anmäl Share Skrivet april 13, 2006 Kände mig nog lite som en småpyroman vid den tiden så charmander ( eller så var det för han var söt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg