Japs Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Hittade en Kingdom Hearts II video. Den var trevlig att titta på. Hoppas spelet blir ännu trevligare. http://livedigital.com/AN2qMgCv6g/content/2981/u15 Nån som känner igen låten i videon förresten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 helt ok, synd att man inte kan ladda hem den ifrån hemsidan bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 En av de bästa trailers jag sett på länge. Inte ofta som de syncar en del saker i videon med musiken. :) Jag är fortfarande ledsen att jag inte fått spela ettan än. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bagoth Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Jag älskar Kingdom hearts!!! :D Det bästa spel jag haft!Längtar jätte mycket tills 2! :( Men vill ni ser mer trailers på 2 så gå in på www.yutube.com och sök på kingdom hearts! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 :( Men vill ni ser mer trailers på 2 så gå in på www.yutube.com och sök på kingdom hearts! :D http://www.youtube.com/ är adressen :D Nån som känner igen låten i videon förresten? Yapp, såklart man gör det, annars hade det skadat mitt rykte som " jpop-nörd":P ! Låten heter " Passion" och framförs av ingen mindre än Hikaru Utada. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Yapp, såklart man gör det, annars hade det skadat mitt rykte som " jpop-nörd":P ! Låten heter " Passion" och framförs av ingen mindre än Hikaru Utada. Förvisso så kände man igen rösten och stilen att det var Utada Hikaru igen men vad låten hette var ett mysterium tills nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 Förvisso så kände man igen rösten och stilen att det var Utada Hikaru igen men vad låten hette var ett mysterium tills nu. :) Yapp, det var inte precis svårt att veta vem det var som sjöng! Till er som giller låten, måste jag rekommendera musikvideon. Den är riktigt bra. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg