Izzy Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Tycker att läpparna ser lite smala ut, jag vet inte. De ser inte ut att vara..jag vet inte^^ Hur som helst tror jag att bilden av tjejen kommer bli asbra. Lite glans i ögonen, kanske lite kontraster för att ge ännu mera djup, fast jag tycker om den såhär. Näsan och ögonen är fantastiska. Nöjlogtvis också att det borde vara lite mera inbuktat precis över brösten. Som det är nu ser det ut som om hon har sportbehå eller något som plattar ut dem över ett större område, vilket i och för sig inte är fel om det är effekten man vill ha. Skitsnyggt, ser fram emot resultatet och hoppas att jag inte klantade till beskrivningen allt för mycket. Anatomin ser mycket bra ut enligt mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Nya bilder! kolla och säg va ni tycker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 18, 2006 Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 Nice nice som vanligt.. tycker att du lyckats bättre med kontrasten på denna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet april 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2006 o_O man tackar.. Jag har faktist tänkt på va du sa och läst lite mer om det så.. ska försöka med mer konstraster i fortsättningen hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet augusti 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 har updaterat med nya bilder! spana in dem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Skit snyggt! :D Gillade "wallpaper" Stilen mäst! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Som vanligt Grymt! ^^ tycker mycket om "brushes" (penseldragen på den senaste)! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 underbart vackera bilder, snyggast är helt klart den första du lade upp^^sj ritar/målar man som en 6 åring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet september 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Kolla förstasidan för min senaste bild! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet september 15, 2006 Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Du är nog min favorit här på anime.se >__> Otroligt snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit snyggt asså ;) :D :D :D :D 6 miljarder tummar upp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet september 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 BW skisser på förstasidan :=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Oh shit, Du har blivit brutalt bra ;) Great Work there good sir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet september 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 Ny kladd! finns på förstasidan men postar även här: http://robin.reign.se/skit/eWKn-zombie7.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 2, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2006 Whoa, Come Clarity var ju riktigt enastående, både till detalj och färg! Måste gå in här oftare och kolla. Zombien är ju stentuff den med! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet oktober 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 MR crow ny bild i galleriet! kolla första sidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet oktober 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 come clarity updaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sitheps Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Jag finner dina bilder väldigt inspererande måste jag säga. Håller du på så där kan du lätt få jobb som teknare inom spel bransen som Konsept Artist och givetvis artist i huvetaget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 bra jobbat. dock tänk lite på anatomin och att göra figurerna mer lösa och inte så spänd och stela. Annars skitbra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet december 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2006 Titta första sidan för updatering! http://www.robin.reign.se/saintandsinners.jpg Ska även släppa en bok snart med mina artworks och färgläggnings guider. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 18, 2006 Anmäl Share Skrivet december 18, 2006 Sista blev riktigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 18, 2006 Anmäl Share Skrivet december 18, 2006 Grymt snygg! Fantastisk detaljrikedom. Gillar särskilt dom små röda ögonen som kikar ut genom hålet i hans arm :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet december 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2006 tack så mycket grabbar :D blir så glad när folk gillar vad man skapat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 19, 2006 Anmäl Share Skrivet december 19, 2006 senaste e härligt snygg, men armen (den normala :> ) ser liten ut jämfört med hans ganska kraftiga överkropp... men gillar verkligen vingarna o allt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet december 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 Ebba du har helt klart rätt! armen var helt muppig nu när du sa det så la jag märke till det. Såg även att bakhuvudet var stort och det såg lite ut som killen brutit nacken :D men det är förhoppningsvis fixat nu också ^^ Förstorade även fötterna! Vad tycker ni om min senaste WIP? (work in progress) Den skadade ninjan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg