ewkn Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 Ok boys and girls, var ett jäkla tag sedan jag var här senast så här kommer en huge update ;> sorry att bilderna är så stora men de får vi leva med ! Besök gärna min deviantart sida http://ewkn.deviantart.com/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 Fy fan, DETALJER!! Snyggtttt!!! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 Kvalitén skiftar rätt så mycket. Jag skulle föreslå att du försöker att fixa så att detaljer är lättare att urskilja. Hade svårt att se vad som var vad först, förutom mannen i förgrunden. Bra jobbat än så länge. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 Mycket vackert, men mannen smälter inte inte såå bra ^^ antar att det är sånt som du jobbart på nu ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 herregud va snyggt! :O Riktigt, riktigt giffla snyggt! 50 tummar upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 visst e bilden väldigt snygg. men om man kollar på hur mycket detaljer han har på jackan och håret får det huvudet att sticka ut lite på något sätt.. men det kanske är under konstruktion :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 fy FAN va snygg! Hur får du till skuggorna sådär? Vilket program använder du? 100 tummar upp (för att bräcka Nille :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 *räknar fingrarna* svempa och nille, hurtusan fick ni upp så många tummar?? jag har bara 2 *håller upp tummarna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 we0we0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Måste säga att jag gillar bakgrunden mer än karaktären. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 hehe lungt.. har hört det flera gånger danny :))) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 Riktigt jäkla bra bakgrund! Gillar dock inte riktigt hans väldigt markerade kindben. Det ser mer Michael Jackson ut än något annat, och det vet vi ju alla hur naturligt hans ansikte är.. Dock borde rookie-izzy inte klaga, för hon kan inte göra ett bra bilder själv:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 det är ju tårarna? .. uhm :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 sjukt mycket bättre ! :) Mvg på den! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 amen helvete då.... blir så avundsjuk att jag knäcker mina pennor och bannar PhotoShop från min dator, och tänker aldrig rita mer, du hörde rätt aldrig! ... Kanske inte på ett par timmar iallafall :) Grymt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2006 det är ju tårarna? .. uhm :P Nej... tårar ser jag att det är. Men det är liksom markerat.. under kinderna med skuggor, vilket får honom att se lite ihålig ut, förstår du hur jag menar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 thx alla! Uhm ja jag vet att halsen är helt muppig.. har så jävla svårt där.. måste nog ta till referenser snart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 svempa! TACK :D klart du kan göra lika dant! jag är inget vidare bra på det.. och jag har lärt mig typ allt på 1 år GOGO du kan också.. jag lovar dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Som en del säger.... Allt som behövs är tålamod... Som jag personligen saknar. :sleep:; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 uhm tålamod my ass! Det har jag aldrig haft! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 18, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2006 Känns (nu när jag såg paladin bilden) att du är sjukt duktig på att färglägga och att "smeta ut färgen till realistiska djup" men, det känns som det är BARA det du gör (ta det inte fel) skulle vilja se en konkret bild i svart vitt med tydliga skuggor kanske i en mörkare mer nertonad variant... (jag tycker som sagt att den första bilden är komplett i nästan alla aspekter och detta rör då inte den). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Uhm oftast smetar jag inte färgerna sorry :) Smudge suger enligt mitt tycke.. Jag har nog ingen svartvit bild jag kan visa atm.. mer än scanns från blöjerts och skit.. http://robin.reign.se/skit/robin/hopeless.jpg Här är några andra bilder jag håller på med just nu http://robin.reign.se/skit/robin/land.jpg http://robin.reign.se/skit/robin/old%20cave2.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 19, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2006 Nice, du har en form av suddighet i dina bilder som visserligen skulle kunna vara stilmäsig. ^^ men det jag söker är nog mera kontraster, och tydligare kontraster! ^^ det skulle enligt mitt tycker göra pricken över "i". :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Mulle: aa jag håller nog med dig när jag tänker efter lite! Tack för tippset! :D Jag ska testa och se om jag lyckas kombinera med bättre kontast tack allihopa! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 20, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2006 Do it! ^^ hehe. väntar spänt efter resultatet! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg