Cupcakeillon Skrivet februari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2006 ...ingen här som bor i Haparanda? ^^'' Eller åtminstone i närheten? :''3 Skulle behöva en kompis! :''D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet februari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 ...ingen här som bor i Haparanda? ^^'' Eller åtminstone i närheten? :''3Skulle behöva en kompis! :''D Är jag mobbad och döende ensam här, va? :'O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 verkar så.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 hehe mans ka aldrig ge upp hoppet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 VA?! Finns det människor i Kiruna?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 VA?! Finns det människor i Kiruna?! Det är rätt så många mil mellan Kiruna och Haparanda bör jag upplysa..... Hur fick du ens idéen att nämna Kiruna i detta sammanhang? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet februari 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2006 VA?! Finns det människor i Kiruna?! Det är rätt så många mil mellan Kiruna och Haparanda bör jag upplysa..... Hur fick du ens idéen att nämna Kiruna i detta sammanhang? XD Undrar jag också Oo'.. Jo, tänka sig! Det finns faktiskt det.. Snart trillar våra näsor av och jorden brinner upp! Oo' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet februari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2006 ...ingen här som bor i Haparanda? ^^'' Eller åtminstone i närheten? :''3Skulle behöva en kompis! :''D VA BOR DU I HAPPIS?? jag med :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet februari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2006 ...ingen här som bor i Haparanda? ^^'' Eller åtminstone i närheten? :''3Skulle behöva en kompis! :''D VA BOR DU I HAPPIS?? jag med :D Tsss, men dig har jag ju sett.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg