TheFluff Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Är det ingen annan än jag som kollar på den här? Underbar serie... det gäller bara att komma in i den. De extremt unga protagonisterna och den underliga animations-stilen kan verka frånstötande, men serien ÄR bra. Bästa science-fiction jag sett på länge. Kvantfysik... <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
salle Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Jorå, den e verkligen störtskön. Den har god fart, mycke sköna karaktärer. Men det är väldigt mycket mer man måste få reda på, men nu verkar många av dom olika karaktärernas initiella problem med situationen vara lösta... så vi kanske kan se på lite roligare action, även om slutet av avsnitt 12 inte verkade lösa så många problem för Haruka. Får se hur hon klarar av sin situation som bäraren av Ryuu no torque situationen... Stilen har man väll sett ett par gånger innan, eller? Soul Taker, Hoshi no Koe och Kumo no Muko, Yakusoku no basho är väll samma. Å bästa sci fi är väll ändå GitS (tachikoma ftw). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet februari 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Stilen har man väll sett ett par gånger innan, eller?Soul Taker, Hoshi no Koe och Kumo no Muko, Yakusoku no basho är väll samma. Nja, jag skulle säga att den är rätt annorlunda. Speciellt den kvantfysiska aspekten, de många dimensionerna och saker som (spoiler ep 14):"tidstelefonen" i episod 14 gör Noein speciell. Å bästa sci fi är väll ändå GitS (tachikoma ftw). Jag sade inte "bästa sci-fi någonsin", jag sade "bästa sci-fi jag sett på länge" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Här har du en som ser på Noein! Den är väl lite snurrig i början tycker jag, men ändå väldigt bra! Har dock bara sett dem fyra första.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 vore det relevant att skriva en presentation av denna anime så här...dax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 vore det relevant att skriva en presentation av denna anime så här...dax? Ja, det är fritt fram att skriva presentationer åt alla animéer som saknar en, oavsett ålder och oavsett om har dedikerade trådar. Om trådarna redan finns (som denna) kan vi uppdatera förstainläggen. Skicka ett PM med din föreslagna presentation till Blå, han är presentationshuvud här på forumet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Skicka ett PM med din föreslagna presentation till Blå, han är presentationshuvud här på forumet. ;) A.K.A My nemesis!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 A.K.A My nemesis!!! Haha, ja! Trådskaparen och Tråddödaren, evigt bundna i strid, som två ormar bitandes varandras ändar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg