Geo Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 Jag undrar om det är någon som spelar eller har spelat Conquer online? Själv har jag spelat det i ungefär 2 år nu, tycker det är lika kul om inte roligare. Visst, första intrycket av spelet kan vara lite si-sådär med tanke på att alla *hoppar* runt i världen och inte springer...lite speciellt. Dock, om man förbiser allt hoppandet är spelet fantastiskt kul och har en underbar community och om ni någonsin vill testa så är det ju bara att ladda nerhttp://www.conqueronline.com/. Om ni skulle vilja spela med mig eller om ni har frågor angående spelet så kan ni antingen skicka mig ett pm eller prata med mig på servern Ruby under namnet Fcuk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2006 jag körde det under en månads tid, inget för mig... kör mkt hellre guildwars som är gratis att spela, dock inte att köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 jag körde det under en månads tid, inget för mig... kör mkt hellre guildwars som är gratis att spela, dock inte att köpa. GW is the shit ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 inget för mig inte ot: finns det inget gw forum här?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg