Chairman Skrivet april 23, 2006 Anmäl Share Skrivet april 23, 2006 När jag såg Grave of the fireflies fällde jag en tår på slutet, den var oehört sorglig, snacka om en film som berör... :S Det var samma för mig. Dock kan allt snack om att den är så sorglig ha påverkat mig en aning... XD Men har inte gråtit vid någon annan anime heh visst man blir "berörd" men inte så att man kan gråta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rikkyn Skrivet april 25, 2006 Anmäl Share Skrivet april 25, 2006 Har tyvärr inte sett Grave of the Fireflies men ska nog göra det ^^ För övrigt så är det 2 anime's som fått mig att gråta. Framför allt den stora favoriten Kimi ga Nozomu Eien men också den underbara Elfen Lied. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Det har bara hänt att jag fällt tårar av 2 anime serier. Och det är av Air tycker slutat är välldigt sorgligt och andra gånegn var när jag fick reda på att fillers på naruto skulle sluta snart. Ne igentligen kommer jag inte ihåg andra animen men jag vet att jag fällt tårar av 2 olika anime serier Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Tycker slutet på Air var väldigt sorgligt sen blev man berörd av Grave of the Fireflies också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Bokura ga ita igår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Många serier, oav:er och filmer har berört mig starkt. Jin-Roh, Ayashi no Ceres, Odjurens Prinsessa, Legenden om galaxhjältarna, Please Save My Earth, Air, De tolv Kungadömena, Gundam SEED (lol), Monster, Escaflowne (både filmen och serien, tror jag) och mångt flera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Många serier, oav:er och filmer har berört mig starkt. Jin-Roh, Ayashi no Ceres, Odjurens Prinsessa, Legenden om galaxhjältarna, Please Save My Earth, Air, De tolv Kungadömena, Gundam SEED (lol), Monster, Escaflowne (både filmen och serien, tror jag) och mångt flera. Gundam seed, kommer ihåg det så väl Akatsuki no kuruma i bakgrunden och orb i flamor :cry: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Många serier, oav:er och filmer har berört mig starkt. Jin-Roh, Ayashi no Ceres, Odjurens Prinsessa, Legenden om galaxhjältarna, Please Save My Earth, Air, De tolv Kungadömena, Gundam SEED (lol), Monster, Escaflowne (både filmen och serien, tror jag) och mångt flera. Gundam seed, kommer ihåg det så väl Akatsuki no kuruma i bakgrunden och orb i flamor :cry: Nja, inte det jag syftar på. Jag menar när: Mu La Flaga offrar sig själv för deras rymdskepp, vafan det nu hette, och låten METEOR börjar. Minns inte helt, men något sådant var det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Många serier, oav:er och filmer har berört mig starkt. Jin-Roh, Ayashi no Ceres, Odjurens Prinsessa, Legenden om galaxhjältarna, Please Save My Earth, Air, De tolv Kungadömena, Gundam SEED (lol), Monster, Escaflowne (både filmen och serien, tror jag) och mångt flera. Gundam seed, kommer ihåg det så väl Akatsuki no kuruma i bakgrunden och orb i flamor :cry: Nja, inte det jag syftar på. Jag menar när: Mu La Flaga offrar sig själv för deras rymdskepp, vafan det nu hette, och låten METEOR börjar. Minns inte helt, men något sådant var det Jag tyckte bara det va fånigt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Endast en serie har lyckats få mitt manliga ishjärta att vackla, och lyckats få mig att yttra en tår i manlighetens namn: Legenden om galaxhjältarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 När jag såg Grave of the fireflies fällde jag en tår på slutet, den var oehört sorglig, snacka om en film som berör... kollade på den med exet o hennes kompis, klart som fan dom båda börjar böla när systern blir sjukare och dör. :S så då kom tårarna här med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 När jag såg Grave of the fireflies fällde jag en tår på slutet, den var oehört sorglig, snacka om en film som berör... kollade på den med exet o hennes kompis, klart som fan dom båda börjar böla när systern blir sjukare och dör. :S så då kom tårarna här med... :oops: :D Tack för att du spoilade den filmen för mig :D :D :D :DD:D:D! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Samma här :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Jag fällde både en och annan tår när jag sett klart Gunbuster, men det var inte för att den var sorglig eller så, utan bara för att den var så vansinnigt övermäktans superkosmiskt ofattbart kanonbra att min hjärna fick överslag av braighet och tårarna började rinna av bara sinnesrörelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 :D Tack för att du spoilade den filmen för mig :D :D :D :DD:D:D! Samma här :? Det är inte spoilers när man vet vad som kommer att hända tre minuter in i filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 de jag kommer på nu rakt av är Slutet på Elfen Lied, Slutet av Samurai Champloo (för att jag tyckte och tycker fortfarande att den är så otroligt bra och det kändes sorligt att nått så bra skulle ta slut), slutet av chobits och nånstans i mitten av Ragnarok The Animation Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Har aldrig fällt en tår men dock har man blivit berörd av många slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Har aldrig fält en tår men dock har man blivit berörd av många slut. samma här^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 Näe tyvärr så är jag på tok för manlig utav mig för att kunna fälla en tår, men det har ju kommit dom stunder då man har fått en rysning och suckat litet sådär lätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Har inte lyckats gråta ännu, trots att det varit där på gränsen ett par gånger så har det aldrig hänt. Beror nog på att jag är den typen av person som bara visar när jag är glad men inte när jag är ledsen, då lägger det sig som en omedveten spärr där som gör att jag helt enkelt inte kan börja gråta. Lite synd då jag viljat börja gråta flera gånger men det vill sig bara inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Näe tyvärr så är jag på tok för manlig utav mig för att kunna fälla en tår, Du har uppenbarligen ingen koll på manlighet. Män gråter när det finns anledning. Det är tvärtemot vad du säger MYCKET manligt att gråta. Se bara på Kenshiro! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Manliga tårar är Gar och mycket mer manlig än så kan man väl inte bli, tom 4chan har vettiga saker att lära ut ibland... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Manliga tårar är Gar och mycket mer manlig än så kan man väl inte bli, tom 4chan har vettiga saker att lära ut ibland... garA term used towards male characters and individuals who are so overwhelmingly manly that your own masculinity is absolutely *buried*, leaving you naught but a whimpering, swooning girl-child before them. Originated in 4chan's /a/ board. A poster was describing his feelings towards the Fate/Stay Night character Archer, and mistyped "gay" as "gar". ... Om det finns något jag avskyr mer än 4chan-"memer", skulle det väl vara när folk använder 4chan-"memer" utanför 4chan-sammanhang. (-_-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Men herregud vad känslig man kan vara då, det är uppenbarligen farligt att skämta om vissa saker... Dom lade faktiskt orden i min mun här, så jag kunde inte låta bli. Efter Saigar så har det spridit sig så pass så är det knappt ett 4chan meme längre, även om det härstammar därifrån. Men alla termer som är 2chan memer från början har du inget emot? Själv kan jag inte bry mig mindre om var ordet kommer ifrån, så länge det passar in i sammanhanget. Edit: För att bygga på lite. Så du avskyr alltså folk för att dom använder en viss term en gång? Känns helt oförståligt för mig om jag ska vara ärlig, visst jag kan bli irriterad på folk som spammar memer tex キタ━━━━━━(゚∀゚)━━━━━━ !!!!!, orz, sage etc. Men att använda det en gång gör väl inte så mycket? Jag har sett dig använda 2chan memer oftare... Sen om du kollar på punkterna efter mitt förra meddelande så kanske du förstår att det var sarkasm, om du missade det första gången. Med andra ord jag gjorde narr av memet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Men herregud vad känslig man kan vara då, det är uppenbarligen farligt att skämta om vissa saker... Förlåt, men riktigt så allvarligt menade jag det inte. :) (Och jag menade inte att jag avskydde människorna, bara företeelserna. *Sceleris ar Orrin*) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg